هاست پرسرعت
بازی

تاریخ پخش فصل پنجم سریال Fargo مشخص شد

تاریخ پخش فصل پنجم سریال Fargo مشخص شد

پنجمین فصل از سریال محبوب و برنده جایزه Fargo قرار است با حضور بازیگران برجسته در ماه نوامبر سال جاری میلادی پخش شود.

تبلیغات

سریال فارگو (Fargo) یکی از سریال‌های برجسته به شمار می‌رود که فصل پنجم آن ساخته شده و حالا طرفداران و مخاطبان می‌توانند مشتاقانه منتظر شروع آن در پاییز امسال باشند. این در حالی است که به تازگی نیز تاریخ دقیق شروع پخش فصل پنج سریال «فارگو» اعلام شده است.

در فصل پنجم این سریال آنتالوژی جان هم نقش شخصیت اصلی داستان را ایفا خواهد کرد. او در این سریال نقش کلانتر داکوتای شمالی به نام روی تیلمن را بازی خواهد کرد که به شدت به دنبال پیدا کردن دورتی لیون با بازی جونو تمپل است، کسی که به ظاهر یک زن خانه‌دار معمولی است و در حال فرار از مقامات داکوتای شمالی و مینه‌سوتا قرار دارد.

در همین حین نیز کلانتر روی همچنان در حال تعقیب این مجرم است و این در حالی است که پسر وی یعنی گیتور با بازی جو کری می‌خواهد تا مسیر پدرش را ادامه بدهد اما او نتوانسته انتظارات پدرش را برآورده سازد و همین نیز باعث شده تا کلانتر روی یک خانه‌به‌دوش به نام اولی مونک با بازی سم اسپروئل تکیه کند.

دو قسمت ابتدایی فصل پنجم سریال «فارگو» قرار است در تاریخ ۲۱ نوامبر سال ۲۰۲۳ میلادی (سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲) از شبکه اف ایکس پخش شود و این در حالی است که باقی قسمت‌های فصل نیز به صورت هفتگی پخش خواهند شد.

منبع: کولایدر

تبلیغات
nobodyDARKSIRENmeysambمریXerexplayParsaunited

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا