هاست پرسرعت
خودرو

تحویل نمادین خودروهای وارداتی با وعده کاهش تعرفه مدل‌های برقی

تحویل نمادین خودروهای وارداتی با وعده کاهش تعرفه مدل‌های برقی

در حضور وزیر صنعت، تعدادی از خودروهای وارداتی ساخت برندهای مختلف، تحویل خریداران شد. همچنین تلاش برای کاهش تعرفه مدل‌های برقی تا صفر یا ۴ درصد به اطلاع خبرنگاران رسید.

مسئولان دولتی در آخرین روزهای سال ۱۴۰۱ وعده دادند که ۶ ماه بعد خودروهای وارداتی را تحویل ثبت‌نام کنندگان دهند. آنچه مسلم به نظر می‌رسد، تا آخرین روزهای شهریور ۱۴۰۲ هم امکان عرضه‌ی خودرو برای تمام افراد متقاضی فراهم نیست. حالا تحویل نمادین چند نمونه از برندهای چانگان، اشکودا، ونوسیا و جتا، با حضور وزیر صنعت معدن تجارت انجام شده است تا شاید، افکار عمومی دید مثبت به مصوبه‌ی واردات خودرو داشته باشند. جالب‌تر اینکه در مراسم امروز، هیچ‌کدام از خودروها دارای پلاک ملی نبودند.

خودروهای وارداتی

علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در مصاحبه با خبرنگاران، ضمن پیگیری موضوع واردات خودرو از تلاش برای کاهش تعرفه مدل‌های برقی خبر داد:

 پیگیر تحویل خودروها هستیم. مطالبه ما این است که روند تحویل سرعت و شتاب بگیرد و ظرف سه تا چهار ماه آینده همه خودروهای وارداتی تحویل داده شوند.

هیچ رانتی در واردات خودرو وجود ندارد؛ از این جهت خودروسازها در اولویت قرار گرفته‌اند که بتوانند تکنولوژی‌ها را برای داخلی سازی‌ها استفاده کنند.

همه مردم باید به بهترین خودروها به خصوص خودروهای داخلی و با قیمت های مناسب دسترسی داشته باشند و همچنان فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه صورت خواهد گرفت.

پیشنهاد ما برای تعرفه واردات خودروهای برقی صفر یا ۴ درصد است.

واردات خودرو

میانگین امتیازات ۳ از ۵

از مجموع ۲۳ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا