هاست پرسرعت
بازی

تریلر جدید انیمیشن Strange World

تریلر جدید انیمیشن Strange World

کمپانی دیزنی به تازگی تریلری برای انیمیشن Strange World منتشر کرده است که خانواده کِلِید را در یک ماجراجویی بزرگ نشان می‌دهد.

انیمیشن دنیای عجیب و غریب (Strange World) جدیدترین اثر از استودیو انیمیشن‌سازی دیزنی به شمار می‌رود که یکی از فیلم‌های مورد انتظار پاییز سال جاری میلادی است و به تازگی نیز تریلری برای آن منتشر شده است.

کارگردان انیمیشن «دنیای عجیب و غریب» یعنی دان هال (Don Hall) به همراه نویسنده این اثر یعنی کوی نگوین (Qui Ngyuen) به تازگی در رویداد D23 Expo شرکت کردند و در آنجا، تریلر تازه این انیمیشن را پخش کردند. این تریلر را می‌توانید در ادامه مشاهده یا دانلود کنید.

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

انیمیشن «دنیای عجیب و غریب» داستان خانواده کِلِید را دنبال می‌کند که همگی آن‌ها ماجراجویانی بسیار برجسته و مشهور هستند. اعضای این خانواده شامل سِرچر کلید با صداپیشگی جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal)، پسر سِرچر به نام ایثن با صداپیشگی جابوکی یانگ وایت (Jaboukie Young-White) و پدر سِرچر به نام یگر با صداپیشگی دنیس کواد (Dennis Quaid) و تعدادی دیگری است. لوسی لیو (Lucy Liu) نیز در این انیمیشن صداپیشگی رئیس کالیستو مال را برعهده دارد.

تبلیغات

تریلر تازه منتشر شده برای انیمیشن «دنیای عجیب و غریب» همانند تریلر قبلی، این جهان شگفت‌انگیز و جالب‌توجه را برای ما به نمایش در می‌آورد و کاراکترهای مختلف داستان را به تصویر می‌کشد. این تریلر حسی ماجراجویی و جذاب دارد که مطمئنا در خود انیمیشن نیز وجود خواهد داشت.

انیمیشن «دنیای عجیب و غریب» قرار است در تاریخ ۲۳ نوامبر سال ۲۰۲۲ میلادی (چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱) به صورت انحصاری روی پرده سینماها اکران شود و پس از مدتی، روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس عرضه خواهد شد.

منبع: کولایدر

All Time Play Gamemeysambدایی

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا