هاست پرسرعت
بازی

تشویق 9 دقیقه‌ای Bones And All در جشنواره فیلم ونیز

تشویق 9 دقیقه‌ای Bones And All در جشنواره فیلم ونیز

عنوان Bones And All به کارگردانی لوکا گوادانینو به مدت حدود 9 دقیقه مورد تشویق حضار جشنواره فیلم ونیز قرار گرفته که شگفتی سینماگران را در پی داشته است.

کارگردان اثر تحسین شده Call Me By Your Name در سال 2017 یعنی لوکا گوادانینو (Luca Guadagnino) با جدیدترین پروژه خود در جشنواره فیلم ونیز غوغا به پا کرده است. فیلم Bones And All که به عنوان تازه‌ترین پروژه سینمایی این کارگردان پرآوازه شناخته می‌شود، یکی از آثار مورد انتظار سینمای امسال لقب گرفته که موفقیت آن در جشنواره فیلم ونیز گواهی بر این مسئله می‌باشد.

این اثر که تیلور راسل (Taylor Russell) و تیموتی شالامی (Timothée Chalamet) در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند، روایت‌گر دو جوان آدم‌خوار می‌باشد که راهی سفری عاشقانه می‌شوند. فیلمی بحث‌برانگیز که به عنوان یک دستاورد جسورانه از دید منتقدین شناخته شده است.

تبلیغات

اثر سینمایی Bones And Al که برای نخستین‌بار در جشنواره فیلم ونیز به اکران درآمده است، به مدت هشت و نیم دقیقه مورد تشویق بی‌سابقه تماشاگران قرار گرفته و باعث شگفتی تمام جهان شده است. زیرا چنین استقبالی در جشنواره امسال سابقه نداشته و هنرنمایی تیلور راسل و تیموتی شالامی عملاً تمامی بینندگان را بلعیده است!

فیلم مورد انتظار Bones and All برای اکران در تاریخ 23 نوامبر (2 آذر) در نظر گرفته شده است.

منبع: کولایدر

Johan LiebertDARKSIRENriversideFuttBuckermeysambAhmad_TRKuros

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا