بازی

تهیه‌کننده‌ی سابق GTA برای استودیوی خود از پلی استیشن و 2K نیرو جذب می‌کند

تهیه‌کننده‌ی سابق GTA برای استودیوی خود از پلی استیشن و 2K نیرو جذب می‌کند

استودیوی Build A Rocket Boy که رئیس سابق راکستار نورس (Rockstar North) آن را در 2016 تأسیس کرده بود، از اضافه شدن سه فرد باسابقه به تیم اجرایی خود خبر می‌دهد.

میک هاکینگ (Mick Hocking)، مورای پانل (Murray Pannell) و رندال پرایس (Randall Price) به ترتیب، مسئول ارشد بخش توسعه، معاون ارشد بازاریابی جهانی و مسئول نشر این استودیو خواهند بود.

هاکینگ در گذشته مقام ریاست و نقش کارگردان را در سه استودیوی SCE لیورپول (SCE Liverpool Studio)، شعبه‌ی لندن پلی استیشن (PlayStation London Studio) و استودیوی اِوُلوشن (Evolution Studios) که ساخت بازی MotorStorm را در کارنامه دارد، بر عهده داشته است. او همچنین معاون شبعه‌ی اروپای سونی کامپیوتر اینترتینمنت (Sony Computer Entertainment Europe) و معاون توسعه‌ی محصولات شرکت کدمسترز (Codemasters) بوده است.

پانل از 2K به این استودیو می‌پیوندد؛ جایی که در گذشته، معاون نشر بخش اروپای آن بوده است. او مدیریت بازاریابی شعبه‌های بریتانیا و ایرلند پلی استیشن (PlayStation Uk and Ireland)، شرکت یوبیسافت (Ubisoft) و ایکس باکس را نیز در کارنامه دارد.

پرایس هم به تازگی مسئولیت معاونت ارشد نشر شرکت NCsoft را بر عهده داشته است و در گذشته، به مدت 15 سال معاون ارشد بازار جهانی شرکت ArenaNet، سازنده‌ی بازی Guild Wars، بوده است.

رئیس استودیو یعنی لزلی بنزیز (Leslie Benzies) می‌گوید:

استودیوی Build A Rocket Boy از سال 2016 تا کنون، در سکوت رشد کرده است و امروز، مفتخریم که عضویت میک، مورای و رندال را به این تیم، خوش‌آمد بگوییم. حین اینکه توسعه‌ی بازی Everywhere را ادامه می‌دهیم، هرکدام از آن‌ها تجربه، دانش و تعهد بسیاری را به این استودیو می‌آورند و مشتاق آن هستیم که در ادامه‌ی سال 2022، اخبار بیش‌تری از تیممان منتشر کنیم.

لزلی بنزیز

این خبر، نخستین اطلاعات منتشر شده از این استودیو اسکاتلندی طی دو سال گذشته است. بنا بر اعلام رسمی Build A Rocket Boy، این استودیو شامل بیش از 400 بازی‌ساز و متخصص فناوری بوده که در ادینبورگ، بوداپست و سایر نقاط جهان روی نخستین ساخته‌شان یعنی Everywhere کار می‌کنند که طبق گفته‌ی سازندگان، هدفش «به چالش کشیدن مرزهای بازی‌های ویدئویی و ایجاد انقلابی در سرگرمی» است.

همچنین، گلکسی اینتراکتیو (Galaxy Interaactive)، یکی از شرکت‌هایی که روی این استودیو سرمایه‌گذاری کرده است، چندی پیش گزارشی منتشر کرده بود و طی آن بازی Everywhere را «Ready Player One در دنیای واقعی» توصیف کرده و در ادامه گفته بود:

این یک بازی AAA جهان‌آزاد با بخش چندنفره‌ای است که از روایتی حماسی و چندبخشی بهره می‌برد و به واسطه‌ی یک سندباکس مجازی (Virtual Sandbox)، شامل محتوای تولیدی بازیکنان نیز می‌شود.

DARKSIRENSoldier Of GodHerfeiyM.MT💫Mohsenj74,tarnishedJin sakai@alistar(𝘞𝘰𝘭𝘷𝘦𝘳𝘪𝘯𝘦) 𝘓𝘦𝘷𝘪AlbertInvisible bearded usermeysambPorfosorEMPEROR NIMA SHAMSPlayground Games

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا