هاست پرسرعت
بازی

جایزه‌ی موسیقی متن Grammy به Assassin’s Creed Valhalla اهدا شد

جایزه‌ی موسیقی متن Grammy به Assassin’s Creed Valhalla اهدا شد

جدیدترین بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی بازی Assassin’s Creed Valhalla با نام Dawn of Ragnarok در مراسم گرمی (Grammy) جایزه‌ی شاخه‌ی جدید بهترین موسیقی متن را کسب کرد.

تبلیغات

این جایزه که «برترین موسیقی متن بازی‌های ویدیویی و سایر رسانه‌های تعاملی» نام دارد، نخستین سالی است که اهدا می‌شود. استفانی اکونومو (Stephanie Economou) مسئولیت ساخت موسیقی متن این بسته‌ی گسترش‌دهنده را بر عهده داشته است. دیگر نامزدهای این بخش نیز شامل Aliens: Fireteam Elite ،Call of Duty: Vanguard ، Marvel’s Guardians of The Galaxy و Old World می‌شدند.

مصاحبه‌ی این آهنگ‌ساز پس از دریافت جایزه به شرح زیر است:

[از دریافت این جایزه] مفتخرم، به خصوص به دلیل آنکه نخستین سال اهدای این جایزه است. بنابراین، دستاورد بزرگی است و احساس می‌کنم که داوران اعتبار زیادی به من بخشیده‌اند. از آن‌ها بسیار سپاس‌گزارم.

استفانی اکونومو

هنگامی که از او پرسیدند آیا فراموش کرده است حین سخنرانی خود از شخص خاصی قدردانی کند یا خیر، او پاسخ داد:

امیدوارم که از بیش‌تر افراد نام برده باشم، اما حقیقتش را بخواهید، مهم‌ترین افرادی که می‌خواهم برای کسب این جایزه ازشان تشکر کنم، موسیقی‌دان‌ها و تک‌نوازهایی هستند که این موسیقی را به آنچه هست تبدیل کردند. خطاب به تمام کسانی که این موسیقی متن را به اثری خاص تبدیل کرده‌اند، می‌گویم:«این لحظه را با شما شریک هستم.»

استفانی اکونومو

این جایزه اگرچه نخستین گرمی مخصوص بازی‌های ویدیویی است، اما Assassin’s Creed Valhalla نخستین پروژه‌ی مربوط به بازی‌ها نیست که موفق شده است گرمی ببرد. سال گذشته گروه 8-Bit Big Band برای کاور آهنگ Meta Knight’s Revenge از بازی Kirby Superstar که در سال 1996 برای SNES منتشر شده بود، گرمی دریافت کرده بود.

امیرموز سخنگو

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا