هاست پرسرعت
بازی

رسمی: هدست PS VR2 ابتدای سال 2023 عرضه خواهد شد

رسمی: هدست PS VR2 ابتدای سال 2023 عرضه خواهد شد

با اعلام رسمی شرکت سونی، هدست واقعیت مجازی کنسول پلی استیشن 5 یعنی PS VR2 ابتدای سال 2023 عرضه خواهد شد.

برخی از تحلیل‌گران این صنعت، بازه‌ی زمانی ابتدای سال 2023 را برای عرضه‌ی این هدست پیش‌بینی کرده بودند و یکی از آن‌ها در ماه آوریل احتمال تأخیر در عرضه تا سال آینده را مطرح کرده بود. در ماه مه، تحلیل‌گری دیگر به نام مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo) از سازمان TF International Securities که در هنگ کنگ قرار دارد، ادعا کرده بود که تولید انبوه این هدست در ادامه‌ی سال جاری آغاز می‌شود و تاریخ احتمالی عرضه‌ی آن سه‌ماهه‌ی نخست 2023 خواهد بود.

گزارش او به شرح زیر بود:

آخرین بررسی‌هایم از زنجیره‌ی تأمین این محصول نشان می‌دهد که گردآورندگان و تأمین‌کنندگان هدست PS VR2، تولید انبوه آن را با تعداد 1.5 میلیون دستگاه در نیمه‌ی دوم سال 2022 آغاز می‌کنند. بسته به برنامه‌ی زمانی توسعه‌ی عناوین این هدست، سونی آن را در سه‌ماه‌ی اول، دوم یا سوم 2023 عرضه خواهد کرد.

تبلیغات

مینگ چی کو

همچنین، چندی پیش سونی اعلام کرده بود که هنگام عرضه‌ی PS VR2، بیش از 20 بازی آماده‌ی انتشار خواهد بود. رئیس این شرکت یعنی جیم رایان (Jim Ryan) در این باره گفته بود:

در حال حاضر، هزینه‌های زیادی برای همکاری با توسعه‌دهندگان مستقل و تردپارتی (Third-party) خرج می‌شود تا هنگام عرضه‌ی PS VR2، محتوای جذاب و قابل توجهی برای آن داشته باشیم. هم‌گام با گسترش پایه‌های هدست وی آر 2، این نیرو، تلاش و هزینه نیز افزایش خواهد یافت.

جیم رایان

طی نمایشگاه بین‌المللی CES 2022 در ماه ژانویه، این شرکت ابتدا مشخصات سخت‌افزاری این هدست را اعلام کرد و سپس، نام کنترلر آن را سنس کنترلر (Sense Controller) عنوان نمود. نخستین بازی این هدست یعنی Horizon Call of the Mountain پس از آن معرفی شد.

این هدست دارای وضوح تصویری 4K HDR با میدان دید 110 درجه خواهد بود. صفحه‌ی نمایش OLED آن نیز برای هر چشم وضوح تصویری 2000×2040 را ارائه می‌دهد و از نرخ فریم‌های 90 و 120 پشتیبانی می‌کند.

Javad.StarBlackCityاتزیو آدیتورهMax22O2HerfeiySquatlatex2mariomeysambTlou part 2 game of the centuryEllie Terminator@alistarناتی گادامیر گیمرInvisible bearded userEmperor Nima ShamsDARKSIRENG.LNSam FisherAli984more

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا