هاست پرسرعت
بازی

زمان انتشار فصل دوم Call of Duty: Warzone 2 مشخص شد

زمان انتشار فصل دوم Call of Duty: Warzone 2 مشخص شد

در جریان آغاز فصل اول بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 و Call of Duty: Warzone 2، شاهد اضافه شدن محتویات جدیدی به بازی بودیم که بعضی از آن‌ها مثل نقشه و سلاح‌های جدید رایگان و بعضی دیگر از طریق فروشگاه داخل بازی و بتل‌پس در دسترس کاربران قرار گرفت.

حال اکتیویژن (Activision)، ناشر بازی CoD: Modern Warfare 2 و CoD: Warzone 2 با انتشار یک بیانیه ازطریق حساب توییتر کالاف دیوتی، تاریخ انتشار فصل دوم این دو بازی را مشخص کرده است. فصل دوم کالاف دیوتی: مدرن وارفر 2 و کالاف دیوتی: وارزون 2 در تاریخ ۲۶ بهمن ماه (۱۵ فوریه) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و شاهد تغییراتی باتوجه‌به بازخوردهای کاربران خواهیم بود. 

کاربران مدرن وارفر 2 می‌توانند منتظر محتویات مثل نقشه‌های جدید باشند و یک نقشه کوچک و کاملا تازه هم برای وارزون 2 عرضه خواهد شد. از دیگر محتویات هم می‌توان به بتل‌پس جدید، حالت‌های جدید، سلاح‌های تازه و موارد مشابه اشاره کرد. هنوز اطلاعات دقیق‌تری از تغییرات مدنظر اکتیویژن و تیم سازنده منتشر نشده است. اعلام شده در آینده نزدیک، شاهد انتشار اخبار بیشتر خواهیم بود.

آخرین آپدیت بزرگ Call of Duty: Warzone 2 به کاربران اجازه می‌داد تا کل Loadout خود را از Buy Station خریداری کنند. این در حالی است که تا قبل از آپدیت مورد نظر، کاربران باید تمامی پرک‌های و موارد مورد نظر خود برای اسلحه خود را به‌صورت جداگانه از Buy Station خریداری می‌کردند. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم درجریان فصل دوم، چه تغییراتی در انتظار کاربران خواهد بود. 


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا