هاست پرسرعت
خودرو

سفر حماسی لامبورگینی برای خداحافظی با هوراکان

سفر حماسی لامبورگینی برای خداحافظی با هوراکان

لامبورگینی برای بزرگداشت هوراکان و پیشرانهٔ نمادین آن، یک سفر جاده‌ای فوق‌العاده را در دیدنی‌ترین مناطق ایتالیا ترتیب داده است.

هوراکان ۱۰ سیلندر به پایان عمر خود نزدیک می‌شود و برای بزرگداشت این ماشین و پیشرانهٔ نمادین آن، لامبورگینی اخیراً یک سفر جاده‌ای فوق‌العاده را در دیدنی‌ترین مناطق ایتالیا ترتیب داده و مجموعهٔ خیره‌کننده‌ای از تصاویر را منتشر کرده است. این سفر از بولونیا آغاز شده است جایی که شرکت‌کنندگان از یک ضیافت شام لذت بردند. روز بعد، رانندگی به‌طور جدی از کاستل دل ریو و گذرگاه جوگو آغاز شد. شرکت‌کنندگان پس از رسیدن به ویلا آلپبلا، ملک متعلق به خانوادهٔ بوچلی، توسط خوانندهٔ مشهور «آندره‌آ بوچلی» و همسرش «وورنیکا» مورد استقبال قرار گرفتند.

سفر حماسی لامبورگینی برای خداحافظی با هوراکان

روز بعد نیز سفر جاده‌ای از معدن سنگ مرمر واسورا آغاز و به شهر لامبورگینی، سنت آگاتا ختم شد. در این سفر، مجموعهٔ کاملی از مدل‌های در حال تولید هوراکان شامل استراتو، اوو اسپایدر، تکنیکا و STO حضور داشتند که همگی از ویژگی‌های سفارشی‌سازی خاص بهره‌مند بودند.

سفر حماسی لامبورگینی برای خداحافظی با هوراکان

هرچند هنوز چند ماه با معرفی جانشین هوراکان فاصله داریم اما میدانیم در این خودرو، یک پیشرانهٔ V8 توئین توربو جای موتور V10 را خواهد گرفت. طبق گزارشی که اخیراً منتشر شده است، این پیشرانه‌ای اختصاصی خواهد بود که با دیگر خودروهای گروه فولکس‌واگن مشترک نیست اما احتمالاً حجم آن مثل پیشرانهٔ اوروس ۴ لیتر خواهد بود. در کنار این پیشرانه نیز حداقل دو موتور الکتریکی وجود خواهد داشت که احتمالاً شبیه موتورهای شار محوری مورداستفاده در روئلتو هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۴ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا