هاست پرسرعت
بازی

شایعه: همکاری امبریسر گروپ و مارول فراتر از Avengers است

شایعه: همکاری امبریسر گروپ و مارول فراتر از Avengers است

یکی از افشاگران Marvel’s Avengers مدعی شده است امبریسر گروپ (Embracer Group) پس از خرید استودیوی سازنده و حقوق این بازی، همکاری خود با مارول را گسترش خواهد داد.

در حال حاضر، امبریسر گروپ در پی قراردادی ۳۰۰ میلیون دلاری، صاحب کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics)، ایداس مونترئال (Eidos Montreal) و اسکوئر انیکس مونترئال (Square Enix Montreal) است و مجموعه‌هایی نظیر Deux Ex ،Tomb Raider ،Thief و Legacy of Kane را در اختیار دارد.

علاوه بر آن، این شرکت اختیار عناوین دیگری را نیز به دست آورده است که شامل دو عنوان AAA تحت لایسنس شرکت مارول یعنی Marvel’s Avengers و Marvel’s Guardians of the Galaxy می‌شود. استودیوهای کریستال داینامیکس و ایداس مونترئال به ترتیب مسئول توسعه‌ی این عناوین بوده‌اند.

اکنون، جالب توجه است که امبریسر گروپ قصد دارد در پروژه‌های آینده نیز با مارول همکاری کند. یکی از مهم‌ترین افشاگران Marvel’s Avengers به نام میلر (Miller) در صفحه‌ی توییتر خود اعلام کرده است که امبریسر گروپ در حال کار کردن روی قراردادی است که از Avengers نیز فراتر می‌رود. او همچنین می‌گوید که توسعه‌ی Avengers نیز به قوت خود باقی خواهد ماند.

تبلیغات

متن کامل این توییت به شرح زیر است:

احتمال می‌دهم که توسعه‌ی Avengers متوقف نخواهد شد و این موضوع زمانی اعلام می‌شود که قرارداد امبریسر و مارول منعقد شود. مهم‌ترین نکته: تصاحب کریستال داینامیکس نهایی شده است و بنا بر شنیده‌های من، کار روی Avengers به همان قوت باقی است. ممکن است در آینده شاهد تغییراتی باشیم، اما وضعیت کنونی به این صورت است.

میلر

مشخص است که مارول قصد دارد با چندین استودیوی مختلف در این صنعت همکاری کند و اگرچه نام چند استودیو تا کنون اعلام شده است، به نظر می‌رسد که از همکاری با استودیوهای بزرگ دیگر نیز در آینده رونمایی خواهد شد.

همچنین، اخیراً تأیید شده بود که قهرمان بعدی بازی Marvel’s Avengers سرباز زمستان یا همان باکی بارنز (Winter Soldier, a.k.a. Bucky Barnes) خواهد بود. شایعاتی نیز درمورد پیوستن She-Hulk به این عنوان منتشر شده است.

Invisible bearded usermeysambموای@alistarmohammad reza gamerامیر حسینعلیGhost of SpartaJavad.Starامیر گیمر

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا