هاست پرسرعت
بازی

ناتی داگ توضیح می‌دهد که چرا The Last of Us Part 1 یک ریمیک بوده و ریمستر نیست

ناتی داگ توضیح می‌دهد که چرا The Last of Us Part 1 یک ریمیک بوده و ریمستر نیست

به دنبال نظرات ضد و نقیض طرفداران، یکی از اعضای تیم ناتی داگ توضیح می‌دهد که چرا The Last of Us Part 1 یک ریمیک بوده و ریمستر محسوب نمی‌شود.

یکی از کارگردانان بازی به نام شان اسکیگ (Shaun Escayg) در این مورد چنین می‌گوید:

تبلیغات

برای من، چیزی که آن [The Last of Us Part 1] را فراتر از ریمستر، به یک ریمیک تبدیل می‌‌کند، مجموع تمام بهبودها است. ما با همان کاراکترها، محیط و طراحی هنری که روی سخت‌افزاری بهتر اجرا می‌شوند طرف نیستیم. ما همه‌چیز را طراحی مجدد کردیم؛ از کارگردانی هنری گرفته تا طراحی شخصیت‌ها و نورپردازی. از دیدگاه تکنولوژی، تمام چیزی که در 10 سال اخیر یاد گرفته بودیم را به این ریمیک آورده‌ایم و به نحوی اعمال کردیم که با چشم‌انداز بازی اصلی مطابقت کامل داشته باشد.

اسکیگ در ادامه توضیح می‌دهد که جهان بازی غوطه‌وری بیشتری دارد و زنده به نظر می‌رسد. شکستن شیشه‌ها و سطوح فلزی نه‌تنها بهبود بصری داشته‌اند، بلکه به لطف صدای سه‌بعدی، از دید صوتی نیز واکنش بهتری به گلوله نشان می‌دهند. از سوی دیگر، هوش‌مصنوعی بهبود قابل‌ توجهی داشته و حالا دشمنان می‌توانند به استراتژی‌های شما واکنش نشان دهند.

گیمری عادیRaminمتین❾❻︵✎﹏ȏṃıԀLonesome guyvahid gamerPouyaA,shmeysambPlayground GamesWitcher GeraltGAMER 1995AlbertPARASITE EVE 2محمدsauronVahidvhامیر گیمرo0ashil0oZ2656more

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا