ناتی داگ توضیح میدهد که چرا The Last of Us Part 1 یک ریمیک بوده و ریمستر نیست
![ناتی داگ توضیح میدهد که چرا The Last of Us Part 1 یک ریمیک بوده و ریمستر نیست](/wp-content/uploads/2022/08/d986d8a7d8aadb8c-d8afd8a7daaf-d8aad988d8b6db8cd8ad-d985db8cd8afd987d8af-daa9d987-da86d8b1d8a7-the-last-of-us-part-1-db8cdaa9-d8b1db8cd985_630db8ff97041.jpeg)
ناتی داگ توضیح میدهد که چرا The Last of Us Part 1 یک ریمیک بوده و ریمستر نیست
به دنبال نظرات ضد و نقیض طرفداران، یکی از اعضای تیم ناتی داگ توضیح میدهد که چرا The Last of Us Part 1 یک ریمیک بوده و ریمستر محسوب نمیشود.
یکی از کارگردانان بازی به نام شان اسکیگ (Shaun Escayg) در این مورد چنین میگوید:
برای من، چیزی که آن [The Last of Us Part 1] را فراتر از ریمستر، به یک ریمیک تبدیل میکند، مجموع تمام بهبودها است. ما با همان کاراکترها، محیط و طراحی هنری که روی سختافزاری بهتر اجرا میشوند طرف نیستیم. ما همهچیز را طراحی مجدد کردیم؛ از کارگردانی هنری گرفته تا طراحی شخصیتها و نورپردازی. از دیدگاه تکنولوژی، تمام چیزی که در 10 سال اخیر یاد گرفته بودیم را به این ریمیک آوردهایم و به نحوی اعمال کردیم که با چشمانداز بازی اصلی مطابقت کامل داشته باشد.
اسکیگ در ادامه توضیح میدهد که جهان بازی غوطهوری بیشتری دارد و زنده به نظر میرسد. شکستن شیشهها و سطوح فلزی نهتنها بهبود بصری داشتهاند، بلکه به لطف صدای سهبعدی، از دید صوتی نیز واکنش بهتری به گلوله نشان میدهند. از سوی دیگر، هوشمصنوعی بهبود قابل توجهی داشته و حالا دشمنان میتوانند به استراتژیهای شما واکنش نشان دهند.