هاست پرسرعت
بازی

نخستین تریلر از لایو اکشن The Super Mario Bros. Movie منتشر شد

نخستین تریلر از لایو اکشن The Super Mario Bros. Movie منتشر شد

سرانجام می‌توانیم شاهد نخستین تریلر از لایو اکشن The Super Mario Bros. Movie با صداپیشگی کریس پرت باشیم.

همانطور که کمپانی‌ نینتندو و استودیو ایلومینیشن اینترتینمنت در طی چند روز گذشته اعلام کرده بودند، نخستین تریلر از لایو اکشن مورد انتظار The Super Mario Bros. Movie به کارگردانی آرون هوروث (Aaron Horvath) و مایکل ژلنیک (Michael Jelenic) را سرانجام برای مخاطبین خود منتشر کردند. اثری که پس از مدت‌ها انتظار یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های صنعت بازی‌های ویدیویی در تمام طول تاریخ را بر پرده سینما به نمایش خواهد گذاشت.

در تریلر منتشر شده شاهد حمله باوزر و موجودات او به دژی یخی می‌باشیم که رقم‌زننده صحنه‌های مفرحی می‌باشد. در ادامه نیز ماریو با صداپیشگی کریس پرت (Chris Pratt) بر صفحه پدیدار شده و با تاد هم‌صحبت می‌شود. در ادامه می‌توانید به مشاهده تریلر منتشر شده بپردازید:

تبلیغات
دانلود 1080
دانلود 720

این پروژه سینمایی که برگرفته از فرنچایز بزرگ نینتندو به نام ماریو می‌باشد، توسط متیو فوگل (Matthew Fogel) نویسندگی شده و شاهد صداپیشگی نام‌های شناخته شده‌ای همچون آنیا تیلور-جوی (Anya Taylor-Joy)، چارلی دی (Charlie Day)، جک بلک (Jack Black)، کیگان-مایکل کی (Keegan-Michael Key) و ست روگن (Seth Rogen) خواهیم بود.

لایو اکشن The Super Mario Bros. Movie برای اکران در تاریخ 7 آوریل 2023 (18 فروردین 1402) در نظر گرفته ده است.

منبع: Videogameschronicle

Dr.Pyrovahid gamerMr.BadGuyPorfosor🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷MishsDota2Mr.Bean????.....Waiting.for.ragnarökfarshadxEzio Auditore da Firenze

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا