هاست پرسرعت
خودرو

واردات قطعات و لاستیک خودرو از چین؛ تجارتی سود آور

واردات قطعات و لاستیک خودرو از چین؛ تجارتی سود آور

از میان تمام استراتژی‌هایی که برای راه اندازی کسب‌وکاری پر درآمد پیشنهاد می‌شود، واردات کالا از چین بهترین است. واردات کمک می‌کند تا شما کالاهایی که مرتبط با کسب‌وکارتان است را با هزینه‌ای بسیار اندک وارد کشور کنید و با سودی فراوان بفروشید. این تجارت با اینکه بسیار پرسود است، نیاز به دانش و تجربه دارد.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

برای واردات کالا از چین کلیک کنید

برای اینکه بتوانید از چین کالاهای مورد نیاز کسب‌وکار خود را وارد کرده و از این راه سودی فراوان کسب کنید، باید حتما مراحل و نکات این تجارت اطلاعات لازم را کسب کرده و از کسانی که در این زمینه تجربه دارند کمک بگیرید. اگر برای مثال ندانید کالاهای خریداری شده از گمرک چین چگونه ترخیص می‌شوند، آنگاه تمام برنامه‌ریزی که برای واردات کالا انجام داده‌اید نقش برآب می‌شود؛ بنابراین در ابتدا آموزش ببینید تا روزه شک‌دار نگیرید.

 

تحقیق لازم برای واردات کالا از چین

دانایی توانایی است. هر چه بهتر مراحل و نکات واردات کالا از چین را بشناسید، توانایی بیشتری هم در انجام این عملیات کسب می‌کنید. برای واردات هر کالایی که در ذهن دارید، اول از همه خوب بازار داخلی کالا را بشناسید و سپس در مورد شرکت‌ها و تولیدی‌های چینی که به ساخت آن کالا مشغول هستند، تحقیق کنید.

تحقیق در بازار به شما این اطلاعات را می‌دهد که چگونه می‌توانید کالای مدنظر خود را با قیمتی ارزان از چین خریداری کرده و در عوض با توجه به نیاز بازار با قیمتی بالا بفروشید. همین موضوع است که واردات از چین را به تجارتی پرسود بدل کرده است. بعد از اتمام تحقیق برای خرید کالاها اقدام کنید.

خرید از چین

اولین اقدامی که در واردات کالا از کشور چین باید با دقت انجام دهید، ارسال درخواست خرید و ثبت این درخواست برای شرکت فروشنده چینی است. این کار با تنظیم و ارسال یک پیش‌فاکتور رسمی که به آن پروفرما هم می‌گویند، انجام می‌شود. در پروفرما اطلاعاتی مثل قیمت خرید، تعداد کالای درخواستی و روش پرداخت هزینه خرید محصولات درج می‌شود.

برای خرید از چین با وانیکس کلیک کنید

نکته دیگر برای تکمیل پروفرما این است که بهترین روش برای انجام آن مشورت با متخصصان واردات کالا از چین است. تجربه در تکمیل پروفرما بهتر از داشتن دانش صرف به شما کمک خواهد کرد. تجربه‌ای که در اختیار شما نیست، اما متخصصان کاربلد آن را به شما عرضه می‌کنند.

واردات قطعات و لاستیک خودرو از چین

با ارسال پروفرما برای شرکت فروشنده و ثبت درخواست خرید، نوبت به ترخیص کالاهای خریداری شده از گمرک چین می‌رسد. وقتی خرید شما با موافقت روبرو شود، شرکت فروشنده چینی، کالاها را تحویل گمرک چین می‌دهد و شما برای ترخیص آنها اقدام کنید.

عملیات ترخیص با کمک ترخیص‌کار انجام شود. به صورت خلاصه ترخیص‌کار مدارکی مثل بارنامه، پروفرما و کارت بازرگانی شما را تحویل گمرک چین داده و با تکمیل فرم درخواست ترخیص منتظر می‌ماند برگه ترخیص کالاهای شما صادر شود. در این مرحله نیاز است مبلغی را به‌عنوان حق گمرکی پرداخت کنید.

ارسال کالا به ایران

با اخذ برگه ترخیص دیگر خیالتان بابت درست انجام شدن نصف بیشتر واردات کالا از چین راحت خواهد شد. فقط می‌ماند ارسال موفق و بدون دردسر کالاهای خریداری شده. برای ارسال کالاها بهتر است که از شرکت‌های کارگو بین‌المللی استفاده کنید. روش کارگو هم ارزان‌تر است و هم اینکه امنیت بالایی دارد.

در انتخاب شرکت حمل‌ونقل مورد نظر خود دقت به خرج دهید و البته بیمه‌ای مناسب برای این حمل‌ونقل انتخاب کنید. در این مرحله نیز از کمک‌ها و مشورت‌های متخصصان غافل نمانید. فورواردرهایی بسیار باتجربه وجود دارند که می‌توانند به شما در یافتن بهترین شرکت‌های حمل‌ونقل کمک کنند.

وانیکس و خدمات بی نظیرش

حال که یادگیری تمام شد، ‌سراغ عملی کردن آموخته‌ها برویم. برای واردات کالا از چین به ایران به کمک یک شرکت بازرگانی با تجربه نیاز دارید. شرکتی که متخصصان گفته شده در مراحل گوناگون را در اختیارتان قرار دهد. شرکت بازرگانی وانیکس پیشنهاد اول و آخر ماست. چرا که بهترین متخصصان را دور هم جمع کرده و البته تجربه‌ای بیش از یک دهه در واردات کالا از  چین دارد.

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید این شرکت خدماتی به نام Door To Door هم ارائه می‌دهد که در آن اصلا نیازی نیست شما از خانه خود تکان بخورید. کالاها از درب کارخانه به درب منزل شما هدایت می‌شوند.

 

میانگین امتیازات ۴ از ۵

از مجموع ۱۰ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا