هاست پرسرعت
بازی

پچ بهبود دهنده عملکرد Hogwarts Legacy روی PS5 منتشر شد

پچ بهبود دهنده عملکرد Hogwarts Legacy روی PS5 منتشر شد

بازیکنان پلی استیشن 5 همچنین شاهد بهبود در روند اتصال، رفع مشکلات Collector’s Edition Trophy و عملکرد بهتر Fidelity Mode در بازی Hogwarts Legacy هستند.

تبلیغات

پورتکی گیمز (Portkey Games) و اولانچ سافتور (Avalanche Software) پچ جدیدی را برای Hogwarts Legacy منتشر کردند که بر بهبود عملکرد و ثبات بازی تمرکز دارد. بازیکنان پلی استیشن 5 همچنین باید شاهد بهبودهایی در روند اتصال به سرورهای بازی باشند. تلاش‌های بی‌فایده و مکرر برای اتصال به سرورهای وارنر برادرز گیمز (WB Games) بارها گزارش شده بود.

مشکلات مربوط به داده‌های Achievement که به پورتال Wizarding World منتقل می‌شوند نیز حل شده است. مشکلی که مانع از به‌روزرسانی صحیح نسخه Collector’s Trophy می‌شد نیز برطرف شده است. مشکلات دیگر بازی، کرش‌هایی هستند که ممکن است هنگام برگزاری رویدادهای جهانی، ریسپاون شدن مجدد NPCها و غیره رخ دهند. حالت Fidelity هم بهبودهایی را دریافت کرده است.

اطلاعات کامل این پچ را می‌توانید در این لینک بررسی کنید. بازی Hogwarts Legacy برای ایکس باکس سری اکس و اس، پلی استیشن 5 و PC در دسترس است. بازی در تاریخ 15 فروردین 1402 (4 آوریل 2023) برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و 5 اردیبهشت 1402 (25 جولای 2023) برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

PeymanخستهHesam🤘Mohsenj74mh.pMehranMincraftامیرRoyalknightmeysambهادی صفاییFernandomamsi

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا