هاست پرسرعت
خودرو

چری با برندهای اومودا، جیکو و اکسلانتیکس راهی اروپا می‌شود

چری با برندهای اومودا، جیکو و اکسلانتیکس راهی اروپا می‌شود

شرکت چری چین که در کشورمان حضور پررنگی دارد با چند برند سطح بالای خود راهی بازارهای اروپایی می‌شود.

چینی‌ها برنامه‌های گسترده‌ای برای حضور در قاره اروپا دارند و درصورتی‌که برندهای اومودا، جیکو و اکسلانتیکس در اروپا موفق ظاهر شوند احتمال تأسیس کارخانه تولید خودرو نیز در قاره همیشه‌سبز وجود خواهد داشت. چری قرار بود در سال ۲۰۱۷ راهی بازار اروپا شود اما برنامه‌ها به تعویق افتاد اما امسال این کار با برندهای اومودا و جیکو انجام خواهد شد. برند اومودا کراس اور ۵ را از بهار سال جاری میلادی در اروپا عرضه خواهد کرد و اخیراً نیز برخی نمونه‌های آن‌ها در بریتانیا عرضه شده‌اند. خودروی اومودا ۵ یا فونیکس FX حاضر در کشورمان علاوه بر بریتانیا در سایر کشورهای اروپایی هم فروخته خواهد شد. این خودرو قرار است با پیشرانه‌های بنزینی و برقی در دسترس مشتریان قرار گیرد.

پس از اومودا نوبت به برند جیکو خواهد رسید که شاسی‌بلند جدیدی با نام جیکو ۷ را در این بازارها عرضه می‌کند. زمانی که چری با موفقیت برندهای اومودا و جیکو را در قاره همیشه‌سبز ارائه کرد نوبت به یک برند لوکس جدید با نام اکسلانتیکس خواهد رسید. یوچن توتینگ مدیر چری اروپا در خلال مصاحبه با رسانه‌ها گفته است چری قادر خواهد بود این سه برند را با فاصله و جایگاه مناسبی نسبت به یکدیگر در بازار عرضه کند تا به این ترتیب هر یک موقعیت متفاوتی داشته باشند. او می‌گوید:

ما در ابتدا می‌توانستیم تنها با یک برند راهی اروپا شویم اما می‌خواهیم به وضوح نشان دهیم که چری جایگاه وسیعی در بازار دارد و مستقیماً در کلاس لوکس‌ها قرار می‌گیرد. ما روش شبکه‌های نمایندگی کلاسیک را انتخاب کرده‌ایم و فکر می‌کنیم نمایندگی‌های معتبری که میزان فروش منطقه خود را می‌دانند بهتر می‌توانند به نیازهای مشتریان پاسخ دهند

اگرچه مدیر چری اشاره‌ای به چشم‌انداز فروش سالانه این خودروساز در اروپا نداشته اما گفته که چینی‌ها مطمئن هستند برندهای اومودا و جیکو موفق ظاهر خواهند شد و در نهایت چری یک کارخانه تولید خودرو را در اروپا تأسیس خواهد کرد. توتینگ خاطرنشان می‌سازد:

قطعاً مبحث تولید در اروپا برای ما اهمیت دارد. هر جایی که به حجم فروش مناسبی برسیم اقدام به تأسیس کارخانه نیز می‌کنیم. ما در اروپا متقاعد شده‌ایم که عملکرد خوبی خواهیم داشت و در ادامه نیز تولید محلی را کلید خواهیم زد

میانگین امتیازات ۴ از ۵

از مجموع ۱۱ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا