هاست پرسرعت
خودرو

چمدان موتوردار ایر ویل با توانایی حمل بزرگسالان معرفی شد!

چمدان موتوردار ایر ویل با توانایی حمل بزرگسالان معرفی شد!

حمل چمدان و وسایل گوناگون در فرودگاه برای بسیاری از افراد کار سختی خواهد بود اما به تازگی چمدان متفاوتی با نام ایر ویل AirWheel معرفی شده که ویژگی‌های جالب زیادی دارد.

شرکت‌هایی همچون ترانکی چندین سال است که چمدان‌های قابل تردد را برای کودکان می‌سازند و اخیراً نیز نمونه‌های مناسب بزرگ‌سالان را ساخته‌اند. واقعیت این است که ایده تولید چمدانی که بتواند تردد کند و مالک نیز روی آن بنشیند جذاب خواهد بود. چه کسی نمی‌خواهد بجای کشیدن چمدان‌های سنگین روی زمین بر روی آن‌ها نشسته و این‌ور و آن ور برود؟

چمدان جدید ایر ویل برای به ثمر نشاندن این آرزو طراحی شده و از پیشرانه برقی، باتری قابل شارژ و فرمان شبیه موتوربایک ها سود می‌برد. برای شتاب دادن و ترمز گرفتن با این چمدان باید از دکمه‌های ویژه آن‌ها استفاده کنید. ظاهراً ۴ چرخ ۱۰ سانتی‌متری این چمدان می توانند شوک‌ها را جذب کنند و همین موضوع عبور از روی دست‌اندازها را میسر خواهد ساخت. فریم بیرونی ایر ویل از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و می‌تواند حداکثر وزن ۱۳۰ کیلوگرم را تحمل کند.

این چمدان می‌تواند با حداکثر سرعت ۱۰ کیلومتر در ساعت حرکت کند و باتری آن نیز یک ساعت قابل‌استفاده خواهد بود. کمپانی سازنده می‌گوید ایر ویل نه تنها سریع‌تر از چمدان‌های متحرک دیگر است بلکه موقعیت نشستن سرراست‌تری دارد و بنابراین مالک چمدان احساس راحت‌تری خواهد داشت. اگر نیازمند شعاع حرکتی بیشتری باشید باتری به راحتی تعویض خواهد شد. همچنین می‌توانید بجای تعویض باتری از پاور بانک پرتابل برای شارژ آن استفاده کنید.

جمدان چرخ دار موتوری

چمدان جدید ایر ویل ظرفیت ۲۸ لیتری داشته و وزن خالص آن به همراه باتری به ۷.۵ کیلوگرم می‌رسد. این کمپانی همچنین می‌گوید برای شخصی‌سازی بیشتر می‌توان ایر ویل را به یک برنامه موبایلی متصل کرد تا کاربران بتوانند رنگ‌ها و الگوهای گوناگونی را برای چراغ‌ها انتخاب کنند. حالت جست‌وجو نیز به مالک کمک خواهد کرد چمدان خود را سریع‌تر پیدا کند. البته یکی از ویژگی‌های عجیب این چمدان ظاهر شفاف آن است که باعث می‌شود محتویات درونش دیده شود. قیمت ایر ویل از ۴۵۹ دلار شروع می‌شود و اولین نمونه‌های آن از اواسط سال آینده میلادی به دست خریداران خواهد رسید.

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا