هاست پرسرعت
بازی

گزارش: اطلاعاتی از بازی‌های آیندۀ سری Call of Duty فاش شد

گزارش: اطلاعاتی از بازی‌های آیندۀ سری Call of Duty فاش شد

اخیراً کاربری در توییتر اطلاعاتی از برنامه‌های شرکت اکتیویژن (Activision) را فاش کرده و رسانۀ Insider Gaming در گزارشی صحت این اطلاعات را تأیید کرده است.

تبلیغات

با این حال که کاربر مذکور تنها چند عکس در رابطه با برنامه‌ریزی انتشار بستۀ الحاقی Modern Warfare 2 را به اشتراک گذاشته، رسانۀ Insider Gaming به کل اطلاعات این نفوذ امنیتی دسترسی پیدا کرده است. این اطلاعات شامل برنامه‌های بستۀ الحاقی Modern Warfare 2، بازی Call of Duty 2023 (با اسم رمز Jupiter) و Call of Duty 2024 (با اسم رمز Cerberus) و همچنین جزئیات حساسی از کارکنان است.

اطلاعات کارمندان این شرکت جزئیاتی چون اسامی کامل، ایمیل‌ها، شماره‌های همراه، دستمزد دریافتی، محل کار، آدرس‌ها و دیگر موارد را در بر می‌گرفت.

بر اساس صحبت‌های این منبع، اکتیویژن در تاریخ 4 دسامبر 2022 مورد حملۀ یک هکر قرار گرفته بود و اخیراً این اسناد به این کاربر در توییتر فرستاده شده‌اند، زیرا عامل این نفوذ امنیتی نتوانسته بود که محتوای آن را بفروشد. علاوه بر آن، گفته شده که هکر مذکور به کامپیوتر یکی از کارمندان منابع انسانی نفوذ کرده و به همین دلیل این کار به‌آسانی انجام شده است.

پیش از این نیز جزئیاتی از بستۀ الحاقی Modern Warfare II لو رفته بود، اما طبق این اطلاعات جدید، ظاهراً بعضی از جزئیات انتشار یافته دیگر منسوخ شده‌اند.

علی‌رغم تأیید نشدن این موضوع، به نظر می‌رسد که فقط یکی از کامپیوترهای کارمندان مورد حمله قرار گرفته است. هرچند، با توجه به مسئولیت‌هایی که بر عهدۀ یک کارمند منابع انسانی می‌باشد، این کامپیوتر شامل جزئیاتی از تمام کارکنان اکتیویژن بوده است. به نظر می‌رسد که هیچ اطلاعاتی از بازیکنان یا کاربران افشا نشده است.

نظر شما در این باره چیست؟

ننه آشوب@alistarموز سخنگوAnubysaminMincraftarmanامیرPlay the bestShark GamerFernandoشرکParham_Shmeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا