هاست پرسرعت
بازی

گزارش: فروش ایکس باکس سری ایکس/اس از 20 میلیون دستگاه عبور کرد

گزارش: فروش ایکس باکس سری ایکس/اس از 20 میلیون دستگاه عبور کرد

به گزارش وبسایت VGChartz، بنا بر تخمین‌های صورت‌گرفته، به نظر می‌رسد که فروش کنسول ایکس باکس سری ایکس/اس از 20 میلیون دستگاه عبور کرده است.

مایکروسافت به تازگی آمار فروش کنسول‌های خود را منتشر نکرده است. بنابراین، تنها اطلاعاتی که در دست داریم به تخمین کارشناسان این حوزه مربوط می‌شود. رقم دقیقی که این وبسایت برای آمار فروش دو کنسول نسل نهمی مایکروسافت در بازار جهانی تا هفته‌ی منتهی به 3 دسامبر (12 آذر) اعلام کرده است، 20.26 میلیون دستگاه است. همچنین، شایان ذکر است که پلی استیشن 5 با فروش 28.26 میلیون دستگاه و نینتندو سوییچ با فروش 118.2 میلیون دستگاه جلوتر از ایکس باکس قرار دارند.

تبلیغات

اگر این آمار درست باشد، می‌توان گفت که آمار فروش ایکس باکس سری ایکس/اس تا به اینجا 2.5 برابر مجموع فروش ایکس باکس وان است که با توجه به کمبود موجودی کنسول‌های نسل جدید، خوب به نظر می‌رسد. حال باید منتظر ماند و دید که تخفیف‌های اعمال‌شده بر قیمت کنسول‌های سونی و مایکروسافت در سال 2022 معادلات را به خصوص در بازار بریتانیا چگونه تغییر می‌دهد. برخی از کارشناسان پیش‌تر از احتمال پیشی گرفتن فروش ایکس باکس از پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ در سال جاری خبر داده بودند.

هادی صفاییOld_axeRezaSami 227Porfosor🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷علیChiefAMIR WAZOWSKIParham_ShS.mVisible bearded manAhmad_TRزلاتان ابراهیموویچTlou part 2 game of the centuryarman(Halo reach)Ali 0zadeامینhalkermahdi12345more

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا