هاست پرسرعت
خودرو

آشنایی با نیسان Z پهن‌پیکر متعلق به بازیگر فیلم سریع و خشن

آشنایی با نیسان Z پهن‌پیکر متعلق به بازیگر فیلم سریع و خشن

نیسان Z یکی از جذاب‌ترین خودروهای اسپرت چند سال اخیر محسوب می‌شود و اخیراً یک نمونه پهن‌پیکر متعلق به سانگ کانگ بازیگر فیلم سریع و خشن توجه ما را به خود جلب کرده است.

سانگ کانگ در این فیلم مشهور پشت فرمان خودروهای زیادی نشسته اما احتمالاً خاص‌ترین خودرو بین آن‌ها مزدا RX-7 ویل ساید مشکی و نارنجی‌رنگ بوده است. او که در این فیلم با نام هان شناخته می‌شود کوپه مجهز به پیشرانه روتاری را در سریع و خشن توکیو دریفت رانده است. شرکت ویل ساید این بار نیز با سانگ کانگ همکاری کرده اما نه روی یک کوپه با پیشرانه روتاری بلکه روی نیسان Z پهن‌پیکر! نیسان Z ویل ساید هان هم همانند RX-7 دارای بدنه‌ای به رنگ مشکی و نارنجی است. برای اینکه رنگ جدید روی خودرو پاشیده شود رنگ اصلی خودرو تا رسیدن به فلز خالی تراشیده شده و به نظر ما این کاری وقت‌گیر بوده است. از دیگر ویژگی‌هایی که ما را به یاد مزدای مشهور می‌اندازد رینگ‌های ۲۰ اینچی دوتکه و برندهای ویل ساید روی بدنه هستند. نیسان Z پهن‌پیکر موردبحث همچنین از سیستم تعلیق بادی سود می‌برد.

آشنایی با نیسان Z پهن‌پیکر متعلق به بازیگر فیلم سریع و خشن

نسخه استاندارد این خودرو نیز طراحی زیبایی دارد اما ویل ساید کوپه اسپرت هان را ارتقا داده تا ظاهری گیراتر داشته باشد. به لطف کیت بدنه پرچ شده و اسپویلر مشابه خودروهای درگ می‌توانیم Z جدید را خشن‌تر از قبل بدانیم. تغییر ملایم اما مؤثر دیگر این خودروی ژاپنی در بخش جلو دیده می‌شود یعنی جایی که سپر انحنادار جای خود را به زوایای تیزتر داده است. کل سپر نیز از نو طراحی شده و لبه مشکی جلویی با ورودی‌های هوای مشابه محصولات پورشه در کناره‌ها همخوانی دارد.

ویل ساید در داخل کابین با یک شرکت ژاپنی دیگر به نام براید همکاری کرده تا پوششی تک و خاص برای نیسان Z پهن‌پیکر هان ارائه کند. نتیجه کار نیز پوشش پارچه‌ای با نشان ویل ساید است که روی درب‌ها، داشبورد، صندلی‌های فیبر کربنی مسابقه‌ای و حتی فرمان بکار می‌رود. این خودرو در نمایشگاه توکیو ۲۰۲۳ حضور داشته اما شایعاتی نیز وجود دارد که نشان می‌دهد این خودرو در نسخه بعدی فیلم سریع و خشن حضور پیدا خواهد کرد.

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا