هاست پرسرعت
بازی

آغاز پروسه تولید فیلم Avatar 4

آغاز پروسه تولید فیلم Avatar 4

جیمز کامرون با حضور در مراسم D23 به صورت رسمی اعلام کرد که پروسه تولید فیلم Avatar 4 آغاز شده است.

طی مراسم D23 که توسط کمپانی دیزنی برگذار شده است، جیمز کامرون (James Cameron) از آینده فرنچایز آواتار سخن گفت و اعلام کرد که پروسه تولید فیلم Avatar 4 آغاز شده است. او که در نیوزیلند حضور داشت، در طی یک ارتباط ویدیویی این مسئله را علناً اعلام کرد تا باعث قوت قلب طرفداران این مجموعه شود.

او همچنین درباره Avatar 3 نیز به صحبت پرداخت و گفت که روند فیلم‌برداری این پروژه هم چنان ادامه دارد و آن‌ها هم‌زمان در کنار مراحل پس از تولید آواتار 2 در حال پیش بردن باقی پروژه‌ها هستند. او در ادامه اعلام کرد که:

بسیار خرسندم که می‌توانم بالاخره فیلم Avatar 2 را کامل تماشا کنم. اطلاع دارم که سینماگرام برای مدت‌های بسیاری منتظر این لحظه بوده‌اند. امیدوارم که محصول نهایی ارزش تمام انتظارات شما را داشته باشد.

تبلیغات

می‌توان جیمز کامرون را پادشاه باکس آفیس جهان خطاب کرد. زیرا تک تک ساخته‌های او به موفقیت عظیمی در سینما دست پیدا کرده‌اند. از Titanic در سال 1997 گرفته که موفقیتی بی‌سابقه را رقم زد تا فیلم Avatar که با فروش بالای 2 میلیارد دلار، هم‌چنان به عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما شناخته شده و همین مسئله باعث شده تا انتظارات از دنباله‌های این مجموعه بسیار بالا باشد.

فیلم Avatar 4 برای اکران در تاریخ 18 دسامبر 2026 (27 اذر 1405) در نظر گرفته شده است.

منبع: کولایدر

vahid gamermeysambM.MTEmperor Nima Shamsهادی صفایی

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا