هاست پرسرعت
بازی

آنچه از فیلم Paddington 3 می‌دانیم | بازیگران، داستان + تاریخ اکران

آنچه از فیلم Paddington 3 می‌دانیم | بازیگران، داستان + تاریخ اکران

توسعه فیلم Paddington 3 به صورت رسمی کلید خورده است و طرفداران و بینندگان زیادی منتظر ماجراجویی‌های تازه این خرس دوست‌داشتنی هستند.

فیلم پدینگتون ۲ (Paddington 2) به هنگام اکران خود روی پرده سینماها توانست توجه بینندگان زیادی را به خود جذب کند و از همین رو انتظارها برای فیلم «پدینگتون ۳» بسیار زیاد است. حالا اطلاعات بیشتری از بازیگران، داستان و تاریخ اکران این فیلم مشخص شده‎‌اند.

در فیلم «پدینگتون ۳» این خرس دوست‌داشتنی و خوش اخلاق به خارج از کشور سفر خواهد کرد و با توجه به سری قبلی، انتظار می‌رود که این فیلم نیز سرشار از لحظات دوست‌داشتنی و احساسی باشد. اخیرا نیز کارگردان جدید این پروژه مشخص شده است.

در فیلم «پدینگتون ۲» صداپیشگی شخصیت اصلی را بن ویشاو (Ben Whishaw) در دست دارد. در کنار او نیز هیو گرنت (Hugh Grant)،‌ سالی هاوکینز (Sally Hawkins)، برندن گلیسون (Brendan Gleeson) و هیو بونویل (Hugh Bonneville) نقش‌آفرینی کرده‌اند. این فیلم یکی از تحسین‌شده‌ترین فیلم‌های سال بود و توجه بینندگان و منتقدان زیادی را به خود جذب کرده بود.

در ادامه به ارائه تمام اطلاعات در مورد فیلم «پدینگتون ۳» از جمله بازیگران، داستان و تاریخ اکران آن می‌پردازیم. همراه با ما باشید.

عنوان فیلم Paddington 3

فیلم Paddington 3

عنوان فیلم «پدینگتون ۳» به صورت رسمی اعلام شده که پدینگتون در پرو (Paddington in Peru) خواهد بود و احتمالا نسبت به فیلم قبلی، احساسات کمتری در آن دیده خواهد شد. پدینگتون اصالتا زاده پرو است و از عنوان این فیلم می‌توان متوجه شد که اتفاقی در زندگی او رخ می‌دهند که مجبور می‌شود به زادگاه‌اش بازگردد.

داستان فیلم Paddington 3

به نظر می‌رسد که در فیلم جدید، پدینگتون راهی پرو می‌شود و احتمالا به آنجا می‌رود تا از اقوام یا دوستان قدیمی خودش دیدن کند. از همین رو،‌ فیلم «پدینگتون ۳» نسبت به فیلم قبلی ماجراجویی بیشتری خواهد داشت و لحظات ناراحت‌کننده و احساسی کمتری در آن دیده خواهد شد.

پدینگتون همیشه در انگلیس یک بازدیدکننده بود و با این حال توانست خودش را درون خانواده براون جای بدهد. امید می‌رود که هر اتفاقی که رخ بدهد، او زندگی‌اش با خانواده براون در انگلیس را رها نکند. با این حال، بازگشت پدینگتون به اصل و نسبش می‌تواند بسیار جالب‌توجه باشد.

فیلمبرداری فیلم Paddington 3

فیلمبرداری فیلم «پدینگتون ۳» تا سال ۲۰۲۳ میلادی شروع نخواهد شد. بر خلاف دو فیلم قبلی، این فیلم جدید علاوه بر انگلیس، در پرو نیز فیلمبرداری خواهد شد. همین سبب می‌شود تا نسبت به آثار قبلی شاهد صحنه‌های بارانی و مه‌آلود کمتری از شهر لندن باشیم. این فرصت جدیدی به شمار می‌رود که در آن، پدینگتون در میان فرهنگ پرو و مناظر زیبای آن کشور دیده خواهد شد.

کارگردان و نویسنده فیلم Paddington 3

فیلم Paddington 3

پل کینگ (Paul King) کارگردان دو فیلم قبلی «پدینگتون» را برعهده داشته بود اما او قرار نیست سکان کارگردانی فیلم سوم را در دست داشته باشد. دوگان ویلسون (Dougal Wilson) روی صندلی کارگردانی این فیلم می‌نشیند و داستان را به شیوه خلاقانه خود پیش می‌برد.

با اینکه پل کینگ کارگردانی فیلم را در دست ندارد اما داستان کلی این فیلم را ارائه کرده است. هر چند، نگارش فیلم‌نامه برعهده سایمون فارنبی‌ (Simon Farnaby)، مایک برتون (Mike Burton)، جان فاستر (Jon Foster) و جیمز لامونت (James Lamont) بوده است.

بازیگران فیلم Paddington 3

در حال حاضر بازیگران فیلم «پدینگتون ۳» اعلام نشده‌اند. هر چند حضور بن ویشاو برای صداپیشگی شخصیت اصلی فیلم قطعی به نظر می‌رسد. از آنجا که اتفاقات فیلم در پرو رخ خواهند داد، احتمال حضور بازیگران دو فیلم قبلی در این فیلم جدید کم به نظر می‌رسد. تاکنون نیز بازیگران جدیدی به این فیلم اضافه نشده‌اند.

تاریخ اکران فیلم Paddington 3

در حال حاضر تاریخ اکران دقیقی برای فیلم «پدینگتون ۳» اعلام نشده است.

منبع: movieweb

meysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا