هاست پرسرعت
بازی

آن‌چه که از فصل پنجم Warzone Pacific می‌دانیم

آن‌چه که از فصل پنجم Warzone Pacific می‌دانیم

در این مقاله به اطلاعاتی از قبیل تاریخ انتشار، تغییرات جدید ایجاد شده در Caldera، محتویات جدید فصل پنجم و نهایی Warzone Pacific (وارزون پسفیک) خواهیم پرداخت.

به لطف نقشه‌ی راه فصل پنجم Warzone Pacific، اکنون می‌دانیم که از فصل آخر این بازی باید چه انتظاراتی داشته باشیم. در فصل پنجم، آیتم‌ها، اسلحه‌ها و مودهای جدیدی به بازی اضافه خواهند شد. آن‌طور که پیداست، برخی از شرورهای کلاسیک مجموعه‌ بازی‌های Call of Duty باز خواهند گشت و Caldera نیز دچار تغییراتی خواهد شد.

عناوین Call of Duty: Vanguard و Warzone Pacific آهسته آهسته در حال نزدیک شدن به فصل پنجم خود هستند. پیش‌تر اعلام شد که فصل پنجم، در واقع فصل آخر هر دو عنوان یاد شده خواهد بود. در شرایطی که طرفداران منتظر Warzone 2 و Modern Warfare 2 هستند، نقشه‌ی راه فصل پنجم نمایان‌گر این است که دلایل زیادی برای انتظار کشیدن و هیجان‌زده بودن برای چپتر پایانی این بازی‌ها وجود دارد. در فصل پنجم Warzone که Last Stand نام‌گذاری شده است، شاهد حضور برخی چهره‌های آشنا در میدان نبرد خواهیم بود؛ مشخص شده است که تعدادی از قهرمانان و شرورهای نسخه‌های پیشین Call of Duty، در فصل جدید Warzone حضور خواهند داشت. با این حال، به خاطر داشته باشید که این تنها تغییر ایجاد شده در فصل پایانی این بازی نیست.

تاریخ عرضه‌ی فصل پنجم Warzone Pacific

فصل پنجم و نهایی Warzone Pacific در تاریخ 2 شهیور (24 آگوست) و بلافاصله پس از اتمام فصل چهارم، در دسترس قرار خواهد گرفت. این تاریخ توسط ریون سافتور (Raven Software) تایید شده است.

آن‌چه که از فصل پنجم Warzone Pacific می‌دانیم

تغییرات ایجاد شده در Caldera

یکی از تغییراتی که در Caldera ایجاد شده، فوران یک آتشفشان در این شهر است. شما می‌توانید در اثنای بازی، مواد مذاب را در اطراف Peak POI مشاهده کنید.
علاوه بر این موضوع، یک گولاگ (Gulag) جدید نیز در فصل پنجم معرفی خواهد شد. شما باید برای بازپس‌گیری این گولاگ تلاش کرده و رقبای خود را در این موقعیت جدید، شکست دهید.

تغییرات در سیستم آب‌و‌هوا و نورپردازی

بر اساس اطلاعات منتشر شده پیرامون فصل پنجم، Caldera از نظر نورپردازی دچار برخی تغییرات خواهد شد. علاوه بر آب‌و‌هوای طوفانی، وضعیت جوی ابری و آفتابی نیز در Warzone وجود خواهد داشت. باید خاطر نشان کرد که فوران آتش‌فشان باعث نمی‌شود تا نور آفتاب به طور کامل ناپدید شود. از سوی دیگر، Rebirth Island نیز از نظر نورپردازی تغییراتی را به خود خواهد دید و آب‌و‌هوای آفتابی آن، باعث ایجاد رنگی شفاف در سرتاسر نقشه خواهد شد.

آیتم‌های جدید فصل پنجم Warzone

4 آیتم جدید در فصل پنجم Warzone به بازی افزوده خواهند شد. این آیتم‌ها، دست بازیکنان را برای انجام کارهای مختلف بازتر از سابق خواهند گذاشت. در ادامه راجع به هر آیتم، به نقل از توسعه‌دهنده‌های بازی، توضیحاتی ارائه خواهد شد:

Doomsday Station

این دستگاه زلزله‌خیز (Seismic Device) را می‌توانید در حالت بتل رویال ابتدایی موجود در Caldera پیدا کنید. با فعال کردن این دستگاه، هلیکوپترها، ایستگاه را محاصره نموده و سربازان بسیاری را برای زیر آتش گرفتن مواضع شما پیاده خواهند کرد. در صورتی که بتوانید برای مدت زیادی در Doomsday Station به مقاومت در برابر دشمن بپردازید، علاوه بر دست‌یابی به آیتم‌های نیرومند، صاحب یک ساعت تزئینی برای Operator خود نیز خواهید شد.
در هر رقابت، صرفا یک Doomsday Station در نقشه ظاهر خواهد شد. در این حالت، نواحی متعددی برای اسپان (Spawn) کردن وجود دارد. با پرداخت ۱۰ هزار دلار، می‌توانید این نواحی را فعال کرده و وارد یک نبرد تمام عیار شوید.

تبلیغات
آن‌چه که از فصل پنجم Warzone Pacific می‌دانیم

Supply Box UAV

برای یافتن آیتم‌های بیشتر، می‌توانید Supply Box UAV Killstreak را فعال کنید. این آیتم، موقعیت Supply Boxهای نزدیک را روی Tac Map برای ۱۵ ثانیه به شما نشان خواهد داد. شما می‌توانید Supply Box UAV را در Supply Boxها پیدا کرده و یا این‌که در قسمت Buy Station، اقدام به خرید آن‌ها کنید‌.

Personal Supply Box

به کمک Supply Box UAV، می‌توانید این آیتم بسیار نادر را در نقشه پیدا کرده و این‌گونه صاحب یکی از سلاح‌های آرمانی خود در Warzone شوید. در این حالت، به هرکدام از اعضای تیم، مقدار زیادی XP تعلق خواهد گرفت‌.

آن‌چه که از فصل پنجم Warzone Pacific می‌دانیم

Rage Serum

این آیتم شما را به صورت خشونت‌آمیزی، غیرپایدار کرده و باعث می‌شود تا توانایی‌های شما در نبردهایی با فواصل نزدیک، به طور چشم‌گیری افزایش پیدا کند. در این حالت، میزان آسیب‌رسانی به اشیای موجود در محیط به لطف مکانیزم حمله از نزدیک با سلاح سرد افزایش یافته و شما می‌توانید در فواصل بیشتری اقدام به حملات ناگهانی کرده و همچنین، توانایی شما در استفاده از سلاح‌های از نزدیک و ضربات مُشت بالا خواهد رفت. با این حال، به علت وجود قوای دفاعی، یک بازیکن در صورت استفاده از Serum Damge، سر و صدای بیشتری از خود تولید کرده و زمانی که گیج می‌شود، مدت بیشتری طول می‌کشد تا به حالت عادی بازگردد.

سلاح‌های جدید موجود در فصل پنجم Warzone Pacific

با توجه به این‌که فصل پنجم، چپتر آخر Vanguard و Warzone است، جای تعجب ندارد که تعداد زیادی اسلحه‌ی جدید در اختیار بازیکنان قرار بگیرد. ۲ عدد از این سلاح‌های جدید، در ابتدای فصل پنجم از طریق Battle Pass قابل استفاده خواهند بود. فهرست سلاح‌های جدید فصل پنجم را در ادامه مشاهده می‌کنید:

  • EX1 Energy Rifle
  • RA 225 SMG
  • Valois Revolver
  • BP50 Assault Rifle
  • LIENNA 57 Assault Rifle

۳ سلاح ابتدایی این لیست، در زمان انتشار فصل پنجم در دسترس خواهند بود؛ در حالی که ۲ سلاح دیگر، در اواسط این فصل قابل استفاده می‌شوند.
با توجه به ویژگی‌های منحصر به فزد EX1 Energy Rifle، باید دید که عملکرد این اسلحه در Warzone در تقابل با سلاح‌های دیگر، چگونه خواهد بود. این‌که Vanguard SMG مانند RA 255 می‌تواند در نبردهای فاصله نزدیک، عملکرد مناسبی از خود ارائه دهد، یکی دیگر از سوالاتی است که بازیکنان برای یافتن پاسخ آن باید تا انتشار فصل پنجم صبر کنند. در ادامه به حالت‌ها و وقایع جدید فصل پنجم Warzone Pacific خواهیم پرداخت‌.

آن‌چه که از فصل پنجم Warzone Pacific می‌دانیم

Operation: Last Call

این حالت، در زمان انتشار فصل پنجم در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت‌. به نظر می‌رسد که Last Call از حالت چندنفره‌ی کلاسیکی به نام Search and destroy الهام گرفته شده است‌. در این مود، بازیکنان وظیفه دارند تا مواضع بمب‌گذاری‌شده را مورد تهاجم قرار داده و یا این‌که از آن‌ها دفاع نمایند‌.

Lava Rock

در این حالت جنون‌آمیز، فوران آتش‌فشان به گیم‌پلی Warzone افزوده خواهد شد‌. بازیکنان در این حالت، دارای یک Volcano Meter خواهند بود که سطح فعالیت آتش‌فشان را در همان لحظه نمایش می‌دهد‌. وقتی که سنگ‌های مذاب به سطح زمین می‌آیند، شما باید برای زنده ماندن از تماس با آن‌ها اجتناب نمایید.

Heroes vs Villains

احتمالا بزرگ‌ترین رویداد موجود در فصل پنجم Warzone، حالت Heroes vs Villains خواهد بود. بازیکنان می‌توانند از میان دو جبهۀ شروران و قهرمانان یکی را انتخاب کنند. فارغ از این‌که کدام جهت را انتخاب می‌کنید، وظیفه‌ی شما از بین بردن بازیکنان دیگر و جمع‌آوری توکن‌های متعدد است. شما می‌توانید از این توکن‌ها به منظور خرید Faction Bundles در Buy Stations استفاده کنید‌. خرید یک Function Bundle، بازیکنان را قادر می‌سازد تا یک آیتم دیگر موجود در Buy Stations را به صورت رایگان خریداری نمایند. از سوی دیگر، تیمی که در این رقابت برنده می‌شود، از Weapon Blueprint خاص خود می‌تواند در رویداد بعدی نیز استفاده کند.

بازگشت شرورهای کلاسیک Call of Duty به فصل پنجم Warzone Pacific

یکی از شرورهایی که در فصل پنجم Warzone شاهد حضور آن خواهیم بود، Task Force Tyrants نام دارد. بازیکنان می‌توانند تا حداکثر ۴ شرور دلخواه خود از سری بازی‌های ندای وظیفه را وارد Task Force Tyrants کنند. فهرست شرورهایی که شاهد حضورشان در فصل پنجم Warzone خواهیم بود را در ادامه می‌توانید مطالعه کنید:

  • رائول منندز (Raul Menendez) از Black Ops 2
  • خالد الاسد (Khaled Al Asad) از CoD 4 و Modern Warfare 2019
  • گابریل رورک (Gabriel Rorke) از Ghosts
  • سراف (Seraph) از Black Ops 3

با این‌که منندز در سطح صفر Battle Pass نیز حضور خواهد داشت، اما اپراتورهای دیگر، دارای باندل‌های مختص به خود هستند که باید آن‌ها را خریداری نمایید. علاوه بر این، بازیکنانی که اقدام به پیش‌خرید یکی از نسخه‌های Cross-Gen، استاندارد و یا Vault از بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 نموده‌اند، به صورت رایگان به باندل خالد‌ الاسد دسترسی خواهند داشت و می‌توانند از آن در Vanguard و Warzone استفاده نمایند.

کراس‌آور فصل پنجم Warzone با Umbrella Academy

آن‌چه که از فصل پنجم Warzone Pacific می‌دانیم

تصاویر و اطلاعات منتشر شده از فصل پنجم Warzone در وبلاگ اختصاصی آن، نمایان‌گر حضور Umbrella Academy در بخش بتل رویال بازی است. این در حالیست که پیش‌تر نیز احتمال کراس‌آور بین Umbrella Academy و Warzone Pacific افشاء شده بود. در صورت درست بودن شایعات، می‌توان انتظار داشت که پاداش‌های اختصاصی در کنار امکان خرید باندل‌های اضافی، به دلیل وجود این کراس‌آور به بازیکنان تعلق بگیرد.
طرفداران نتفلیکس باید منتظر بمانند که اسکین لو رفته از هیزل (Hazel) و چاچا (Cha Cha) به چه معناست و چه نقشی در Warzone خواهد داشت.

armanDr.Pyroامیر حسینmeysambموای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا