هاست پرسرعت
بازی

آپدیت دسامبر Call of Duty: Modern Warfare 2 شامل یک Raid می‌شود

آپدیت دسامبر Call of Duty: Modern Warfare 2 شامل یک Raid می‌شود

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 قرار است شامل فعالیت‌های مختلفی برای طرفداران حالت Special Ops باشد. آپدیت دسامبر بازی شامل یکی از این فعالیت‌ها خواهد بود.

استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، توسعه‌دهنده‌ی Call of Duty: Modern Warfare 2 و اکتیویژن (Activision)، ناشر بازی، کمی از برنامه‌های خود برای محتوای پس از عرضه‌ی این بازی پرده برداشته‌اند. با توجه به عرضه‌ی بازی در ماه اکتبر، اولین فصل محتوای آن قرار است از ماه نوامبر آغاز شود. کلید آغاز فصل اول Call of Duty: Modern Warfare 2 همراه با عرضه‌ی Warzone 2.0 و حالت DMZ خواهد خورد.

به گفته‌ی اکتیویژن اولین سری ماموریت‌های Raid قرار است با آپدیت دسامبر بازی در دسترس قرار بگیرد. این آپدیت Season 1 Reloaded نام دارد. ماموریت‌های Raid ماموریت‌های کو-آپ سه‌نفره‌ای هستند که شامل مبارزات پر از تنش، کار تیمی و حل پازل می‌شوند. به علاوه این ماموریت‌ها داستان کمپین بازی را ادامه می‌دهند.

تبلیغات

ماموریت‌های Raid بخشی از ماموریت‌های حالت کوآپ بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 یعنی Special Ops خواهند بود. حالت Special Ops برای اولین بار در بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 اصلی در سال 2009 به این سری اضافه شد. به هنگام عرضه حالت Special Ops شامل سه ماموریت مجزا خواهد شد. اکتیویژن توصیه کرده که بازیکنان پیش از رفتن به سراغ Raid هر سه ماموریت را تکمیل کنند و حداقل یک Kit را تا سطح پنج ارتقا دهند.

منظور از Kit همان کلاس‌های بازی هستند که به سه دسته‌ی Assault ،Engineer و Medic تقسیم می‌شوند. کلاس Assault بر روی زره سنگین و Stim رایگان تمرکز می‌کند. توانایی ویژه‌ی Medic بازیابی سلامت سریع‌تر و یک Stim Pistol برای بازیابی از راه دور است. در نهایت هم کلاس Engineer را داریم که از ابزار استفاده‌ی بهتری می‌کند و با Snapshot Pulse خود قادر به شناسایی دشمنان نزدیک است.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در تاریخ آبان 1401 (28 اکتبر 2022) برای ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و پلتفرم PC منتشر خواهد شد.

armanDr.PyroKratospc for everall time play gamePorfosor🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا