هاست پرسرعت
بازی

اتتشار تریلر گیم پلی بازی استراتژی و فانتزی Gord | عرضه در تابستان امسال

اتتشار تریلر گیم پلی بازی استراتژی و فانتزی Gord | عرضه در تابستان امسال

در جریان جدیدترین اخبار، شرکت ناشر تیم 17 و استودیو Covenant تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی شهرسازی و فانتزی Gord را منتشر کردند. این بازی در سال ۲۰۲۱ معرفی شد و تیم توسعه‌دهنده آن متشکل از کارکنان سابق سی‌دی پراجکت رد و فراست‌پانک هستند. در بازی Gord، بازیکنان باید به رهبری مردم قبلیه Tribe of the Dawn پرداخته و خط داستانی استراتژی، فانتزی تاریک و غنی از فرهنگ اسلاوی آن را در سرزمین‌های ممنوعه دنبال کنند.

گیم‌پلی بازی Gord بر پایه داشتن استراتژی جهت بقا و زنده ماندن توسعه یافته و بازیکنان باید برای این کار، دهکده خود را ساخته و آن را تا تبدیل شدن به یک قلعه مستحکم گسترش دهند. بازیکنان در همین حال باید از مردم دهکده دربرابر مهاجمان قبیله‌های وحشی، هیولاها و قدرت‌های جادویی مرموزی که در جنگل‌های اطراف کمین کرده‌اند، محافظت کنند. به‌گفته سازندگان، بازی Gord شامل تعداد زیادی مأموریت و رویدادهای تصادفی خواهد بود که از تنوع خوبی برخوردار هستند.

این مأموریت‌ها بازیکنان را به اعماق سرزمین ممنوعه می‌برند تا به شکار موجودات افسانه‌ای بپردازند، اسرار باستانی را کشف کنند و در جنگ با دشمنان مرگبار پیروز شوند. گیم‌پلی بازی شامل انواع جادو و طلسم می‌شود که بازیکنان می‌توانند برای تقویت نیروهای دفاعی و تهاجمی خود از آن‌ها بهره ببرند. استفاده از این طلسم‌ها در مبارزات می‌تواند نتایج منحصربه‌فردی داشته باشد و توسعه‌دهندگان برای هر مورد، انیمیشن‌های زیادی را طراحی کرده‌اند.

گیم‌پلی بازی استراتژی و فانتزی Gord

چناچه بازیکنان به‌دنبال چالش بیشتری باشند، می‌توانند سناریوهای سفارشی با مراحلی را که به‌صورت رویه‌ای تولید می‌شوند خلق کنند. این سناریوها را می‌توان از نظر مأموریت نهایی، وسعت مرحله، میزان منابع در دسترس، نوع دشمنان و شدت حمله آن‌ها، کیفیت آب‌و‌هوا و سایر موارد سفارشی‌سازی کرد. یکی از ویژگی‌های جالب بازی Gord، سیستم سلامت و زوال عقل مردم قبیله است که به‌نظر می‌رسد در توسعه آن از بازی‌های دیگر به مانند Darkest Dungeon الهام گرفته شده است.

این سیستم وضعیت سلامت ذهنی مردم قبلیه را نشان می‌دهد و بازیکنان باید تمام تلاش خود را انجام دهند تا مردم خود را با ایجاد معابد، حمایت در رویدادهای دشوار و مراقبت از سلامت، عاقل نگه دارند. در صورتی که مردم قبیله دچار زوال عقل شوند، رویدادهای تهدیدکننده‌ای به مانند شورش، دیوانگی و حمله به سایر افراد قبیله توسط آن‌ها رخ می‌دهد. همچنین در مواقع شیوع بیماری، قحطی یا حتی مرگ سایر اعضای قبیله، احتمال دارد سلامت روانی مردم کاهش پیدا کند.

دانلود از آپارت

بازی Gord ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۲ منتشر شود اما تاریخ انتشار آن به تعویق افتاد. حال شرکت ناشر اعلام کرد که این بازی برای عرضه در تابستان امسال روی پلتفرم‌های کامپیوتر (ازطریق استیم)، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی Gord چیست؟ آن را با تیم gsxr و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا