هاست پرسرعت
بازی

احتمال بازگشت جانی دپ به فرنچایز Fantastic Beasts

احتمال بازگشت جانی دپ به فرنچایز Fantastic Beasts

مدس میکلسن فاش کرده که جایگزینی او با جانی دپ در فرنچایز Fantastic Beasts استرس‌زا بوده و احتمال تغییراتی در فیلم چهارم این مجموعه وجود دارد.

زمانی که فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore در سینماهای جهان اکران شد، به دلیل فیلم‌نامه ضعیف و برخی حواشی با استقبال سردی از سوی مردم مواجه شد و فروش ناامید‌کننده‌ای را رقم زد؛ همین مسئله باعث شد تا آینده این فرنچایز در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. یکی از انتقاداتی که بر این دنباله وارد شده بود، کنار گذاشتن جانی دپ (Johnny Depp) توسط کمپانی برادران وارنر بوده است.

این موضوع باعث شد تا مدس میکلسن (Mads Mikkelson) ایفای نقش گریندلوالد را بر عهده بگیرد. علی‌رغم این که نقش آفرینی او جزو معدود نکات مثبت فیلم بود، اما انتقادات طرفداران جانی دپ باعث شد تا فضای استرس‌زایی حول محور این بازیگر شکل گرفته و به فروش Fantastic Beasts 3 نیز لطمه وارد کرد.

حال در تازه‌ترین مصاحبه با خبرگزاری ددلاین، میکلسن دوباره به وضعیت حواشی فیلم پرداخته و اعلام کرده که قدم گذاشتن در جای پای جانی دپ برای او وحشتناک بوده است. او همچنین حدس می‌زند که به دلیل پیروزی این بازیگر محبوب سینما در دادگاه، شاید بتوانیم شاهد بازگشتش در نقش گریندلوالد باشیم.

تبلیغات

شرایط آن زمان بسیار سخت و استرس‌زا بود که خب یک مسئله بسیار بدیهی می‌باشد. با این حال شرایط تغییر پیدا کرده و او برنده دادگاه شده است. من از طرفداران بزرگ جانی دپ هستم و باید ببینیم که او به نقش گریندلوالد باز خواهد گشت یا خیر!

زمان فیلم‌برداری The Secrets of Dumbledore به هیچ عنوان قادر نبودم تا هنر بازیگری وی را کپی‌برداری کنم، زیرا جانی دپ در سطح بسیار بالایی به سر می‌برد و برای من می‌توانست به مانند یک خودکشی باشد. مجبور بودم تا گریندلوالد متفاوتی را به تصویر بکشم که برای جلب نظر طرفداران این بازیگر شرایط استرس‌زایی را برای من ایجاد کرده بود. من به شخصه با آن‌ها در ارتباط نبودم اما می‌توانستم درک کنم که چرا قلبشان شکسته است.

فروش The Secrets of Dumbledore به حدی ناامیدکننده که شرایط را برای ساخت فیلم جدیدی از مجموعه جانوران شگفت‌انگیز بسیار سخت کرده است. با این حال طبق گفته‌های مدس میکلسن، حضور جانی دپ در این فرنچایز شاید بتواند باعث آشتی با طرفداران شده و موفقیت فیلم بعدی را تضمین نماید. این موضوع تنها به شخص جانی دپ بستگی دارد که به این فرنچایز بازگردد یا خیر!

منبع: مووی‌وب

77El DiabloAshen undead the bearerSaman_hkKHEDER_Pro_GamerAMIR WAZOWSKI

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا