هاست پرسرعت
بازی

احتمال توسعه یک بازی جدید و معرفی نشده توسط Valve

احتمال توسعه یک بازی جدید و معرفی نشده توسط Valve

شرکت Valve حدود چند سال گذشته را بدون توسعه و عرضه یک بازی جدید سپری کرد و طرفداران آن تصور داشتند که این کم‌کاری پایان نخواهد پذیرفت. بااین‌حال به نظر می‌رسد این شرکت آماده است تا مجددا به دوران توسعه‌ی بازی‌های متعدد بازگردد. این توسعه‌دهنده در سال ۲۰۲۰ بازی واقعیت-مجازی و تیراندازی اول شخص Half-Life: Alyx را منتشر کرد که با بازخوردهای فوق‌العاده‌ای از سوی بازیکنان و منتقدان همراه شد.

علاوه‌براین، Valve به‌تازگی از بازی Counter-Strike 2 رونمایی کرد که قرار است امسال منتشر شود. بااین‌حال، به نظر می‌رسد که این استودیو احتمالا در حال توسعه‌ی یک بازی کاملا جدید و منحصر‌به‌فرد باشد که طرفداران سال‌ها منتظر آن بوده‌اند. طبق اطلاعات منتشر شده روی حساب کاربری لینکدین برخی از کارمندان فعلی و سابق ولو، این شرکت در حال توسعه‌ی یک بازی معرفی نشده است.

بازی Portal 2

جزئیات حساب کاربری بویانگ ژو، طراح شرکت Valve، نشان می‌دهد که او از زمان پیوستن به این سازنده در ژانویه سال قبل، روی یک بازی معرفی نشده کار می‌کند. علاوه‌براین در حساب لینکدین مایکل اندرسون که قبل از ترک ولو در سال قبل به مدت دو سال در نقش طراح مراحل فعالیت داشت، ذکر شده است که در زمان حضور در این شرکت روی یک بازی با گیم‌پلی جاه‌طلبانه و تا به حال دیده نشده، کار کرده است. او همچنین در حساب خود به طراحی معماهای مخصوص این بازی اشاره دارد.

با اینکه این توضیحات مبهم هستند اما برخی طرفداران تصور دارند که آن‌ها به بازی جدید از سری Portal اشاره دارند. طرفداران این سری در حال حاضر بیش از یک دهه است که منتظر عرضه یک نسخه جدید هستند اما همان‌طور که اغلب در مورد فرنچایزهای Valve اتفاق افتاده، مجموعه Portal نیز به مدت طولانی قادر به پشت سر گذاشتن نسخه دوم خود نبوده است. شرکت Valve در سال گذشته یک اسپین‌آف کوچک از سری Portal به نام Aperture Desk Job را به‌عنوان نوعی تبلیغ برای استیم دک عرضه کرد که می‌تواند نشان‌دهنده تمایل احتمالی این توسعه‌دهنده برای عرضه یک نسخه‌ی اصلی و کامل Portal در آینده باشد.

نظر شما درباره‌ی این اخبار چیست؟ آن را با تیم gsxr و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا