هاست پرسرعت
بازی

احتمال حضور هنری کویل در کامیک‌کان سن دیگو و اعلام بازگشت در نقش سوپرمن

احتمال حضور هنری کویل در کامیک‌کان سن دیگو و اعلام بازگشت در نقش سوپرمن

طبق گزارشات منتشر شده، هنری کویل که از سال 2017 با نقش خود در DC خداحافظی کرده بود، با حضور در کمیک‌کان امسال خبر از بازگشتش در نقش سوپرمن خواهد داد.

مراسم کمیک‌کان امسال از هفته دیگر آغاز خواهد شد تا کمپانی‌های فیلم‌سازی برنامه‌های جدید خود را با طرفدارانشان به اشتراک بگذارند. با توجه به فروکش شدت همه‌گیری ویروس کرونا، انتظار می‌رود که امسال این مراسم همانند گذشته با شکوه و پربار به وقوع بپیوندد.

یکی از بزرگان این مراسم کمپانی برادران وارنر و استودیو دی‌سی خواهد بود تا اخبار جدیدی را حول محور فیلم‌های Black Adam و Shazam! Fury of the Gods با حضور ستارگانی همچون دوئین جانسون (Dwayne Johnson) و زکری لی‌وای (Zachary Levi) به معرض نمایش بگذارند.

با این حال خبرگزاری ددلاین در یک گزارش اعلام کرده که حضور هنری کویل (Henry Cavill) در پنل دی‌سی برای اعلام خبر بازگشت سوپرمن برنامه‌ریزی شده است. او که برای نخستین‌بار در سال 2013 و فیلم Man of Steel نقش این قهرمان را بر عهده گرفت، آن‌چنان زیبا سوپرمن را به تصویر کشید که پس از جدایی او از DCEU در سال 2017، طرفداران به شدت خواستار بازگشت او بوده‌اند.

یکی از شایعاتی که طی چندماه گذشته حسابی داغ شده است، تلاش دیوید زسلاو (David Zaslav) برای بهبود وضعیت دنیای سینمایی دی‌سی بوده است. یکی از مسائلی که او تلاش داشته تا انجام دهد، ترغیب هنری کویل برای ایفای دوباره نقش سوپرمن بوده است. اگر که در هفته آینده شاهد حضور این بازیگر برجسته باشیم، قطعاً ایفای دوباره نقش سوپرمن تبدیل به یک بمب خبری خواهد شد که توجهات را دوباره به سوی DCEU جلب خواهد کرد.

باید صبر کرد و دید که هفته آینده چه اتفاقی به وقوع خواهد پیوست. آیا سرانجام می‌توانیم شاهد مبارزه سوپرمن هنری کویل با بلک آدام دوئین جانسون باشیم یا خیر؟

منبع: مووی‌وب

meysambAhmad_TR

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا