هاست پرسرعت
بازی

گزارش: چندین پروژه از سری Assassin’s Creed در دست ساخت قرار دارد

گزارش: چندین پروژه از سری Assassin’s Creed در دست ساخت قرار دارد

چندین پروژه از سری Assassin’s Creed مراحل توسعه را طی می‌کنند که بیشتر آن‌ها در قالب نسخۀ Infinity در دسترس قرار خواهد گرفت.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی وبسایت کوتاکو (Kotaku)، شرکت یوبیسافت روی چندین پروژۀ Assassin’s Creed در مقیاس‌های مختلف کار می‌کند. اولین آن‌ها با اسم‌رمزی Rift شناخته می‌شود که طبق گزارش‌های قبلی در عراق روایت خواهد شد. طبق جزئیات فاش شده، این پروژه در ابتدا به عنوان یک بستۀ الحاقی Valhalla مراحل توسعه را طی می‌کرد، اما حالا یک بازی جداگانه است.

بازی دیگر با نام Project Red شناخته می‌شود که بخشی از Assassin’s Creed Infinity خواهد بود (احتمالاً پلتفرم Infinity با این پروژه لانچ شود). کوتاکو متذکر شده است که Project Red در آسیا روایت می‌شود، اما نتوانسته نام دقیق این کشور آسیایی را به دست بیاورد. شایعات قبلی به این موضوع اشاره داشتند که Project Red در ژاپن قرار دارد.

گزارش: چندین پروژه از سری Assassin’s Creed در دست ساخت قرار دارد

طبق اعلانات قبلی، Assassin’s Creed Infinity یک بازی نخواهد بود، بلکه یک پلتفرم سرویس‌محور است که به مرور گسترش می‌یابد و با محتویات جدید به‌روزرسانی می‌شود. طبق جزئیات فاش شده، یوبیسافت قصد دارد به مرور زمان مناطق و داستان‌های جدیدی را به این اثر اضافه کند که البته به احتمال زیاد با منطقۀ آسیا آغاز خواهد شد.

یوبیسافت پیش از این اعلام کرده بود که در ماه سپتامبر (شهریور/مهر) از آیندۀ سری Assassin’s Creed رونمایی خواهد کرد.

نظر شما در این باره چیست؟

AMIR WAZOWSKIیوهانREZA_GTXامیناریاDARKSIRENMgoodsnavidphoenixHerfeiySquatlatex2@alistarChris redfieldکاکاسنگیhalkero0ashil0oاتزیو آدیتورهmeysambAlbertAli984mohammad reza gamermore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا