هاست پرسرعت
بازی

شخصیت Batman در Gotham Knights واقعا مرده است

شخصیت Batman در Gotham Knights واقعا مرده است

در جریان رویداد San Diego Comic Con، استودیوی WB Games Montreal تایید کرد که در بازی Gotham Knights شخصیت Batman مرده است و باز نخواهد گشت.

در اولین تریلر بازی Gotham Knights، این طور به نظر می‌رسید که شخصیت Batman مرده است و وظیفه‌ی محافظت از شهر بر روی دوش اعضای دیگر خانواده‌ی او مثل Robin و Batgirl افتاده است. با این حال همه می‌دانند که در آثار کامیک بوکی، قهرمانان دائما می‌میرند و به زندگی باز می‌گردند. پس با توجه به محبوبیت شخصیت Batman، این احتمال وجود داشت که این شخصیت حقیقتا نمرده باشد و در بازی حضور یابد.

با این حال به گفته‌ی Patrick Redding، کارگردان بازی، شخصیت Batman مرده و تا پایان بازی مرده باقی خواهد ماند. در یک پرسش و پاسخ در جریان San Diego Comic Con، این کارگردان گفت که نه تنها Batman در بازی مرده، بلکه شخصیت Joker هم اصلا در Gotham Knights حضور نخواهد داشت. با این حال Redding احتمال حضور شخصیت Harley Quinn را رد نکرد.

هم‌چنین اولین تریلر گیم‌پلی شخصیت Batgirl در جریان San Diego Comic Con امروز به نمایش در آمد تا شاهد سبک مبارزه و بازی Barbara Gordon باشیم. این طور که به نظر می‌رسد این قهرمان حرکات منعطفی دارد و از باتوم خود به روش‌های متنوع و هوشمندانه‌ای استفاده می‌کند.

بازی Gotham Knights در تاریخ 3 آبان 1401 (25 اکتبر 2022) برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. نسخه‌های نسل قبلی این بازی لغو شده‌اند

Mehran.BaA,shامینInvisible bearded userAlbertتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)Amir RingoDARKSIRENمرد بدون نامGamermohammad reza gamerEMPEROR NIMA SHAMSS.mvafadarsamulJonah hexMr.BadGuymeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا