هاست پرسرعت
بازی

احتمال ساخت دنباله فیلم Nope

احتمال ساخت دنباله فیلم Nope

طبق تازه‌ترین صحبت‌های جوردن پیل، این احتمال وجود دارد که به دنیای Nope باز خواهیم گشت.

یکی از آثار مورد انتظار سینمای امسال، آخرین ساخته جوردن پیل (Jordan Peele) تحت عنوان Nope بود که با توجه به پایان‌بندی خود، سوالات بسیاری را برای مخاطبین باقی گذاشت که برخی گمان کردند می‌توانیم شاهد بازگشت به این جهان ماورایی باشیم.

طی مصاحبه با خبرگزاری نیویورک تایمز، جوردن پیل به برخی از سوالات مطرح شده حول محور Nope پرداخت و اظهار داشت که یکی از شخصیت‌ها به نام “هیچکس (Nobody)” در آخرین لحظات از فیلم حذف شده است.

بینندگان به حدی غرق پیدا کردن پاسخی برای سوالات خود از فیلم هستند که به مانند یک کاراگاه شده‌اند. ما شخصیتی تحت عنوان هیچکس داشتیم که در نهایت حضوری در فیلم پیدا نکرد. او می‌توانست حامل برخی از پاسخ‌ها باشد که خوشحالم مردم درباره آن کنجکاو هستند.

تبلیغات

هنوز داستان‌های بسیاری حول محور این فیلم وجود دارد که در آینده می‌توان به آن‌ها پاسخ داد. کار ما با دنیای Nope تمام نشده است.

او در پایان به برخی از گمانه‌زنی درباره تعدادی از شخصیت‌های فیلم پرداخت و نظریه‌های مطرح شده توسط مردم را ستود. با توجه به سخن وی که درباره تمام نشدن کار او با جهان Nope می‌باشد، می‌توانیم این انتظار را داشته باشیم که در آینده فیلم‌های بیشتری حول محور این اثر ساخته شود.

باید صبر کرد و دید که جوردن پیل چه تصمیمی درباره آینده دنیای Nope خواهد گرفت و ادامه داستان را به چه سمت و سویی هدایت می‌کند.

منبع: هالیوود ریپورتر

Lonesome guyAhmad_TRmeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا