هاست پرسرعت
خودرو

اختلاف فروش تنها ۵ هزار دستگاه بین برانکو و رانگلر در سه ماه اول ۲۰۲۳

اختلاف فروش تنها ۵ هزار دستگاه بین برانکو و رانگلر در سه ماه اول ۲۰۲۳

در سه‌ماههٔ نخست سال جاری فروش فورد برانکو با افزایش ۳۷.۶ درصدی به ۲۳,۵۷۳ دستگاه رسیده که تنها حدود ۵,۵۰۰ دستگاه از جیپ رانگلر کمتر است.

در سه‌ماههٔ نخست سال ۲۰۲۳ فورد برانکو اختلاف فروش خود با جیپ رانگلر را بسیار کمتر کرده است. در این سه ماه برانکو ۳۲,۴۳۰ دستگاه فروخته که نسبت به فروش ۲۳,۵۷۳ دستگاهی مدت مشابه سال قبل ۳۷.۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین خانوادهٔ برانکو که شامل برانکو اسپرت هم می‌شود رشد فروش ۱۸.۳ درصدی را تجربه کرده است. به گفتهٔ فورد، تقاضا برای برانکو همچنان بالا است و بسیار از خریداران مالک جیپ رانگلر و گرند چروکی بوده‌اند.

اختلاف فروش تنها ۵ هزار دستگاه بین برانکو و رانگلر در سه ماه اول ۲۰۲۳

همچنین برانکو همچنان به جلب نظر بانوان ادامه می‌دهد زیرا ۳۰ درصد از خریداران این خودرو از زنان بوده‌اند. این رقم نسبت به زمان معرفی برانکو در سال ۲۰۲۱ افزایشی ۸ درصدی را نشان می‌دهد. از سوی دیگر، رانگلر در سه‌ماههٔ نخست سال جاری ۳۷,۹۷۱ دستگاه فروخته که تنها حدود ۵,۵۰۰ دستگاه بیشتر از برانکو بوده است. همچنین فروش رانگلر نسبت به فروش ۴۵,۵۵۱ دستگاهی مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد کاهش یافته است. بااین‌حال، فروش نسخهٔ هیبریدی این خودرو افزایش قابل‌توجه ۷۲ درصدی داشته است. رانگلر ۴xe با فروش ۱۴,۳۹۲ دستگاه، ۳۸ درصد از کل فروش این خودرو را به خود اختصاص داده است.

اختلاف فروش تنها ۵ هزار دستگاه بین برانکو و رانگلر در سه ماه اول ۲۰۲۳

رئیس فیات کرایسلر ایالات‌متحده دراین‌باره گفته است:

ما همچنان شاهد تقاضای بالا برای مدل‌های پلاگین‌هیبریدی خود هستیم به‌گونه‌ای که رانگلر ۴xe و گرند چروکی ۴xe به ترتیب در رتبه‌های اول و دوم پرفروش‌ترین خودروهای پلاگین‌هیبریدی بازار آمریکا قرار دارند.

اما با وجود تقاضای بالا برای رانگلر، فروش کلی این آفرودر باسابقه کاهش پیدا کرده و برانکو بسیار به آن نزدیک شده است. البته عرضهٔ فیس‌لیفت رانگلر مدل ۲۰۲۴ به بازار که به‌تازگی معرفی شده می‌تواند به افزایش فروش جیپ و باز کردن فاصلهٔ بیشتر با برانکو کمک کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱۳ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا