هاست پرسرعت
بازی

از بازی Need for Speed Unbound پس از عرضه با آپدیت‌های رایگان پشتیبانی خواهد شد

از بازی Need for Speed Unbound پس از عرضه با آپدیت‌های رایگان پشتیبانی خواهد شد

دیشب شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) با انتشار تریلری، رسماً از بازی Need for Speed Unbound رونمایی کرد. حال جزئیات بیشتری از از این بازی در حال انتشار است.

بازی Need for Speed Unbound قرار است در دسامبر امسال منتشر شود. با وجود اینکه سبک هنری این بازی قرار است بیشتر انیمیشنی باشد و شاهد مواردی مثل شخصیت‌های سل-شید هستیم، این اثر ریسینگ ظاهرا قرار است به اندازه‌ی عناوین قبلی Need for Speed پر از تنش باشد. با این حال شاید با خود بپرسید که بخش چندنفره در این بازی چگونه است؟ کارگردان خلاق این بازی یعنی Kieran Crimmins در این مورد صحبت کرده است.

به هنگام ورود به حالت چندنفره، شما می‌توانید در شهر سفر کرده و با دوستان خود ملاقات کنید. شما هم‌چنین می‌توانید بازیکنان دیگر را ببینید که درخواست مسابقه یا پلی‌لیست می‌دهند. شما می‌توانید بدون مشکل در هر لحظه به یکی از این رویدادها ملحق شوید. یک سیستم بنر هم در بازی وجود دارد که دستاوردها و تصاویر شما را به نمایش می‌گذارد.

علاوه بر قابلیت شخصی‌سازی کامل شخصیت شما، بخش شخصی‌سازی خودروها هم گزینه‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. همانند Forza Horizon می‌توانید انتظار رده‌بندی برای خودروها را داشته باشید. هم‌چنین این بازی قرار است شامل طیف وسیعی از برندهای خودروی رده‌بالا و هزاران ترکیب مختلف برای شخصی‌سازی ‌آن‌ها شود. تعداد دقیق خودروها در این بازی مشخص نیست.

شاید سبک هنری انیمیشنی این بازی باعث شود که فکر کنید که با یک ریسینگ کاملا آرکید طرف هستید. با این حال به گفته‌ی Crimmins بازی Need for Speed Unbound شامل عمیق‌ترین سیستم رانندگی و بهترین هندلینگ می‌شود. سیستم فیزیک بازی هم بسیار پیچیده بوده و قابل مقایسه با سایر شبیه‌سازهای ریسینگ است. البته گزینه‌های کمکی زیادی در دسترس بازیکنان خواهند بود، اما هر خودرو قرار است حس و حال متفاوتی داشته باشد:

به نظرم بازیکنان قادر خواهند بود تا تفاوت بین طیف وسیع خودروها را حس کنند. برای مثال یک خودروی فرز اروپایی تفاوت زیادی با یک خودروی سنگین آمریکایی خواهد داشت.

تبلیغات

همان‌طور که در تریلر رونمایی از Need for Speed Unbound دیدیم، رپر آمریکایی A$AP Rocky علاوه بر ضبط یک ترک برای این بازی قرار است در بازی هم حضور داشته باشد. او قرار است رهبر حالت Takeover Scene باشد. در این حالت باید برای کنترل Lakeshore تلاش کنید. Crimmins گفته که حال و هوای کلی Rocky با Need for Speed Unbound تناسب دارد:

به نظرم A$AP به نوعی یک نیروی تعیین‌کننده در جهان موسیقی و فشن است. او هم‌چنین به نوعی یک یاغی بوده و به همین سبب با حس و حال Need for Speed تناسب دارد. پس به نظر منطقی بود که او را در حالتی قرار دهیم که بازتاب‌گر این جنبه از بازی است.

از آن جایی که کم‌تر از دو ماه تا انتشار Need for Speed Unbound فاصله داریم، شاید فکر کنید که یک دمو یا بتای محدود در دسترس خواهد بود. جالب است بدانید که علی رغم ادعای تام هندرسون (Tom Henderson) مبنی بر آغاز یک بتای محدود در هفته‌ی آینده، الکترونیک آرتس برنامه‌ای برای انجام این کار ندارد.

هنوز اطلاعاتی در مورد پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی اعم از بتل پس هم منتشر نشده است. با این حال خبر خوب این است که از Need for Speed Unbound پس از عرضه با آپدیت‌ها و محتوای رایگان پشتیبانی خواهد شد. این آپدیت‌ها قرار است حالت‌ها، تجربه‌ها و ویژگی‌های جدیدی را به بازی اضافه کنند.

بازی Need for Speed Unbound در تاریخ 11 آذر (2 دسامبر) امسال برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC عرضه خواهد شد.

محمدرضاLeon S. KennedyEzio Auditore da Firenzeپسر همسایهAmir :))Ahmad_TRDARKSIRENKHEDER_Pro_Gamer

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا