هاست پرسرعت
بازی

از بازی Pacific Drive رسما رونمایی شد

از بازی Pacific Drive رسما رونمایی شد

بازی Pacific Drive یک عنوان «road-lite» و مبتنی بر رانندگی است. در این عنوان بازیکنان با یک وسیله نقلیه در محیط‌های وحشتناک مختلف حرکت می‌کنند.

از جمله عناوین جدیدی که در جریان کنفرانس اخیر State of Play معرفی شد، Pacific Drive بود. به عنوان اولین بازی استودیوی آیرون‌وود (Ironwood)، این عنوان رانندگی بقای اول شخص، بازیکنان را به کاوش در منطقه محروم المپیک مجبور می‌کند.

تبلیغات

منطقه محروم منطقه‌ای در شبه جزیره المپیک است که دولت در سال 1955 انواع آزمایش‌های خطرناک را در آن انجام می‌داد. با این حال، این آزمایش‌های این به سرعت جای خود را به تشعشعات و انواع خروجی‌های وحشت‌انگیز دادند. پس از شنیدن شایعات، بازیکن به محیط مروبطه می‌رود، اما در آنجا گرفتار می‌شود و باید راهی برای خروج پیدا کند.

خودروفروشی متروکه به عنوان پایگاه عملیاتی شما برای تعمیر و ارتقای وسیله نقلیه عمل می‌کند. به‌عنوان محصولی road-lite، باید به دنبال راهی برای خروج و حل رمز و رازهای محیط باشید. سیستم‌های دفاعی وسیله نقلیه خود را بهبود ببخشید، گاراژ خود را ارتقا دهید و در حالی که به افسانه‌های مختلف فکر می‌کنید، بیشتر به عمق منطقه ورود کنید. این بازی از سال 2019 در دست توسعه است و در سال 2023 برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

دانلود 720
دانلود 1080
❾❻︵✎﹏ȏṃıԀبهزاد سالمیTlou part 2 game of the centuryM.MTBehzaaadHunTeR007IrN(Squatlatex(Old man editionMax22امیرmeysambDr.Pyrovahid gamerJin sakaiMohsenj74Emperor Nima Shams

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا