هاست پرسرعت
بازی

از شایعه تا تکذیب: پیشنهاد سرسام‌آور دیزنی به جانی دپ برای بازگشت به نقش جک اسپارو

از شایعه تا تکذیب: پیشنهاد سرسام‌آور دیزنی به جانی دپ برای بازگشت به نقش جک اسپارو

طبق شایعات منتشر شده، دیزنی برای جلب نظر جانی دپ نسبت به ایفای دوباره نقش جک اسپارو، 301 میلیون دلار را به او پیشنهاد داده است.

پس از پایان دادگاه جنجالی که منجر به پیروزی جانی دپ (Johnny Depp) شد، شایعات حاکی از آن است که دیزنی خواهان بازگشت جانی دپ به عنوان جک اسپارو در مجموعه Pirates of the Caribbean بوده و مبلغ 301 میلیون دلار را برای همکاری او در نظر گرفته‌ است.

شخصی که این ادعا را مطرح نموده، درباره چنین شایعه‌ای به صحبت پرداخته است.

دیزنی به شدت خواهان ایجاد یک همکاری جدید با جانی دپ بوده و برای این امر حاضر به پرداخت مبلغ 301 میلیون دلار نیز هستند. آن‌ها پیش از پایان دادگاه جانی دپ و امبر هرد (Amber Heard) با او برای جلب نظرش در تماس بوده‌اند و همچنین یک هدیه بسیار خاص نیز برای دپ ارسال کرده‌اند که محتوای آن فاش نشده است.

کمپانی دیزنی همچنین یک پیش نویس از فیلم‌نامه Pirates of the Caribbean جدید با حضور جک اسپارو آماده کرده که امیدوارند این بازیگر سرشناس اختلافات را کنار گذاشته و به نقش نمادین خود بازگردد.

با این حال روز دوشنبه یکی از نمایندگان جانی دپ طی یک بیانیه 4 کلمه‌ای نسبت به این شایعه واکنش نشان داد و گفت :

این شایعات ساختگی هستند.

در جریان دادگاه این زوج سابق، وکیل امبر هرد سوالی را نسبت به جانی دپ مطرح نمود با این موضوع که:

اگر که دیزنی با مبلغ 300 میلیون دلار به استقبال شما بیاید، این امکان وجود دارد که مایل به همکاری دوباره با آن‌ها باشید؟

جانی دپ در پاسخ به این سوال اعلام کرد:

به هیچ عنوان!

علی‌رغم این که ستاره این فرنچایز هیچ علاقه‌ای به بازگشت در این نقش ندارد، یکی از تهیه‌کنندگان این مجموعه نیز فاش کرده بود که آینده هنری این بازیگر ضمانتی نداشته و ساخت یک فیلم جدید با حضور او می‌تواند ریسک بزرگی داشته باشد. همچنین در گذشته نیز اعلام شده بود که دو فیلم‌نامه برای قسمت جدید دزدان دریای کارائیب در نظر گرفته شده است.

یکی از آن‌ها حول محور بازگشت جک اسپارو بوده و فیلم‌نامه دیگر نیز شخصیتی جدید با هنرنمایی مارگو رابی (Margot Robbie) را وارد این فرنچایز خواهد کرد.

منبع: مووی‌وب

DARKSIRENGramy kBlackCityیوهانmeysambامیر حسینAshen undead the bearermohammad reza gamer🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉هیچکسJin sakaiAlbertفیل خالی بند شاگرد عمو جیمJonah hexSquatlatex2Sony corporationInvisible bearded userPlayground Gamesپدربزرگ مکس (ps5 بهترین کنسول ۲۰۲۲)ژنرال اردک (حمایت از پراید🏳️‍🌈=نابودی هنر)

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا