هاست پرسرعت
بازی

استخدام بازیکنان پلی استیشن به عنوان نمایندگان پشتیبانی آنلاین

استخدام بازیکنان پلی استیشن به عنوان نمایندگان پشتیبانی آنلاین

چند ماه پس از بسته شدن سرویس Ask PlayStation، شرکت سونی با Limitless Technology شرکت پشتیبانی مشتری همکاری کرده است تا بازیکنان را به‌عنوان نمایندگان پشتیبانی آنلاین پلی استیشن استخدام کند. این استخدام توسط ایمیل انجام می‌شود که یکی از آن‌ها به‌دست نویسنده منبع هم رسیده است که از او می‌خواهد تا ثبت نام کرده و با کمک کردن به دیگر بازیکنان، پول دریافت کند.

در ایمیل نامبرده آمده است: «ما با تیم لیمیت‌لس همکاری کرده‌ایم تا به شما فرصت بدهیم تا دانش پلی استیشن خود را محک بزنید و برای پشتیبانی از دیگر بازیکنان با سوالات آن‌ها، پول دریافت کنید». با کلیک کردن به لینک به پورتال Limitless هدایت می‌شوید که این شغل را براساس خدمات با اولویت ثبت نام زودتر پیشنهاد می‌دهد.

ثبت نام پشتیبانی آنلاین پلی استیشن

در این سایت آمده است: «لیمیت‌لس به شما اجازه می‌دهد با کمک کردن به برندهایی که آن‌ها را دوست دارید، درآمدزایی کنید. ما با سونی پلی استیشن همکاری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم با پشتیبانی از مشتریان سونی پلی استیشن به وسیله سوالات آن‌ها، پول دربیاورید».

پروسه این کار با ثبت نام در نرم‌افزار موبایل Limitless و طی کردن پروسه ارزیابی صورت می‌گیرد. لیمیت‌لس تمامی مشتریان را بازبینی خواهد کرد و افرادی که قبول شوند یک پاداش ۱۰ دلاری اولیه دریافت می‌کنند و پس از آن به ازای هر سوالی که به درستی جواب دهند تا مبلغ ۱.۲ دلار به آن‌ها اعطا خواهد شد. باتوجه‌به ثبت نام نکردن نویسنده منبع، مشخص نیست آیا به لینک کردن آی‌دی شبکه پلی استیشن هم نیازی است یا خیر.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا