هاست پرسرعت
بازی

استودیوی اید سافتور روی بازی بزرگ بعدی خود کار می‌کند

استودیوی اید سافتور روی بازی بزرگ بعدی خود کار می‌کند

به گفته‌ی یکی از اعضای ارشد استودیوی اید سافتور (id Software)، بازی بزرگ بعدی این استودیو در دست ساخت قرار دارد. جزئیات بیش‌تر در آینده منتشر خواهد شد.

استودیوی اید سافتور همواره یکی از تواناترین استودیوهای بازی‌سازی بوده است و به همین دلیل، هوادارن بسیار مشتاق بازی‌های جدید این استودیو هستند. اکنون، اعلام شده است که بازی بعدی اید سافتور در دست ساخت قرار دارد.

پیش از رویداد کواک کان (QuakeCon)، تهیه‌کننده‌ی اجرایی (Executive Producer) اید سافتور یعنی مارتی استراتون (Marty Stratton)، در صفحه‌ی رسمی توییتر خود اعلام کرد:

تبلیغات

تیممان سخت مشغول کار روی بازی بزرگ بعدی خود است، اما هنوز آماده‌ی انتشار جزئیات بیش‌تر نیستیم.

مارتی استراتون

اگرچه در در دست توسعه بودن بازی بعدی این استودیو عجیب نیست، اما اعلام رسمی آن می‌تواند حائز اهمیت باشد. بازی Doom Eternal در سال 2020 و بسته‌ی گسترش دهنده‌ی آن یعنی The Ancient Gods طی سال بعد از آن و در دو مرحله عرضه شد. با توجه به تاریخ‌های ذکر شده، عنوان جدید، هرچه که باشد، هنوز در مراحل نخست ساخت قرار دارد.

این بازی به احتمال زیاد نسخه‌ای دیگر از مجموعه‌ی Doom است، زیرا در آگهی شغلی اخیر اید سافتور آشنایی بالای متقاضی با عناوین اخیر این استودیو که شامل Doom 2016 و Doom Eternal می‌شود، ذکر شده است. البته، شاید بتوان از آگهی‌های شغلی پیشین، به احیای مجموعه‌ی Quake امیدوار بود. به هر صورت، تمامی موارد ذکرشده حدس و گمان هستند و باید تا انتشار جزئیات بیش‌تر منتظر ماند.

Herfeiysorena...Eternal...اتزیو آدیتورهAshen undead the bearerPlaystation THasan0930Playground Gamesamir_hasanpoorvitto corleoneMahyarMsm@alistarshadowAlbertmeysambLara CroftAhmad_TR

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا