هاست پرسرعت
بازی

ساخت فیلم‌ و سریال‌های جدید براساس ارباب حلقه‌ها

ساخت فیلم‌ و سریال‌های جدید براساس ارباب حلقه‌ها

امبریسر گروپ که صاحب حق ساخت و نشر آثار مرتبط با ارباب حلقه‌ها شده است، اعلام کرده که برای ساخت فیلم و سریال‌های جدید این مجموعه آماده می‌شود.

دنیای فراموش نشدنی جی. آر. آر. تالکین (J.R.R. Tolkien) صاحب خانه جدیدی شده و کمپانی امبریسر گروپ با خریداری تمامی مجموعه‌های مرتبط با سرمین میانه، می‌تواند دست به ساخت هر محصولی از این فرنچایز عظیم بزند. این کمپانی در گذشته نیز با همکاری استودیوهای دیگر تجربه ساخت عناوینی همچون The Lord of the Rings: The Card Game و The Lord of the Rings: Journeys in Middle-Earth را داشته که نشان می‌دهد با سرزمین میانه آشنایی کافی را دارند.

رئیس این کمپانی نسبت به این خرید عظیم ابراز خوشحالی کرده و اعلام نموده که:

از بابت اضافه شدن یکی از حماسی‌ترین دنیاهای ساخته شده جهان به کمپانی بسیار خوشحال هستم. ما برنامه‌های زیادی برای این فرنچایز داریم که بی‌صبرانه منتظر اعلام آن‌ها خواهیم بود.

تبلیغات

علی‌رغم این که ساخت سریال Lord of the Rings: The Rings of Power و انیمیشن War of Rohirrim پیش از این خرید صورت گرفته است، اما امبریسر گروپ اعلام کرده که برای پخش آن‌ها بسیار مشتاق است. این خرید بدین معنا خواهد بود که باید انتظار ساخت آثار سینمایی و تلویزیونی جدیدی را حول محور سرزمین میانه داشته باشیم.

طبق گزارشات ضد و نقیضی که منتشر شده است، این کمپانی به ساخت آثار اختصاصی شخصیت‌هایی همچون آراگورن، گندالف، گالوم و گالادریل علاقه‌مند بوده و در آینده نه چندان دور شاهد فیلم و سریال‌های متنوعی از این فرنچایز خواهیم بود.

در هر حال این خرید تازه صورت گرفته و در آینده نه چندان دور می‌توانیم شاهد اعلام برنامه‌های امبریسر گروپ حول محور این فرنچایز باشیم.

منبع: مووی‌وب

DARKSIRENEmad-Martian1100BahadorHerfeiyRedeysموایRezag1Sam FisherLegolasmeysambAliAhmad_TR

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا