هاست پرسرعت
فناوری

اسپیس‌اکس هزینه اینترنت استارلینک را افزایش داد

اسپیس‌اکس هزینه اینترنت استارلینک را افزایش داد

استارلینک، اینترنت ماهواره‌ای با سرعت ۱۰۰ تا ۲۰۰ مگابیت بر ثانیه را برای مشترکان در مناطق روستانی و ارتفاعات بالاتر فراهم می‌کند. اسپیس ایکس در دسامبر اعلام کرده بود شمار مشترکان این سرویس در سراسر جهان، از مرز یک میلیون نفر عبور کرده است.

به گزارش gsxr از ایسنا،این شرکت هفته گذشته ایمیلی به مشتریان ارسال و اعلام کرد اشتراک خانگی استارلینک، برای افراد در مناطق دارای ظرفیت محدود، از ۲۴ آوریل، ۱۰ دلار گران‌تر شده و از ۱۱۰ دلار، به ۱۲۰ دلار در ماه خواهد رسید. در این بین، قیمت برای مشتریان در مناطق دارای ظرفیت بالا، به میزان ۲۰ دلار کاهش پیدا می‌کند و آنها ماهانه ۹۰ دلار پرداخت خواهند کرد.

برای دومین بار در سال است که اسپیس ایکس، قیمت خدمات استارلینک را افزایش می‌دهد. این شرکت در مارس سال ۲۰۲۲ اعلام کرد به دلیل افزایش تورم، قیمت اشتراک ماهانه استارلینک را ۱۱ دلار بالا برده و از ۹۹ دلار، به ۱۱۰ دلار می‌رساند. همزمان، هزینه کیت استارلینک برای مشتریان جدید، از ۵۰۰ دلار، به ۶۰۰ دلار افزایش یافت.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، مشتریان متعدد استارلینک که از این افزایش قیمت مطلع شدند، گفتند از این که پول بیشتری بابت این سرویس پرداخت می‌کنند، ابراز نارضایتی کردند.

 

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا