هاست پرسرعت
بازی

اطلاعاتی از فصل دوم House of the Dragon منتشر شد

اطلاعاتی از فصل دوم House of the Dragon منتشر شد

علی‌رغم این که پخش فصل نخست سریال House of the Dragon به تازگی آغاز شده است، اما برنامه‌ریزی‌ برای فصل دوم آن در جریان قرار دارد.

سرانجام پس از سال‌ها انتظار، سریال House of the Dragon از شبکه HBO پخش شد تا طرفداران این فرنچایز را به سرزمین وستروس بازگرداند. جایی که شاهد رقابت اعضای خاندان تارگرین برای تصاحب تاج و تخت خواهیم بود. این سریال از جایگاهی ویژه‌ای برای طرفداران بازی تاج و تخت برخوردار است زیرا به گذشته خاندان تارگرین پرداخته و یکی از نبردهای تاثیرگذار این سرزمین را به تصویر خواهد کشید.

با وجود این که تنها یک روز از پخش فصل نخست این سریال گذشته و هنوز به صورت رسمی فصل دوم تمدید نشده است، اما میگل سپاچنیک (Miguel Sapochnik) و رایان کندال (Ryan Condal) که به عنوان تهیه‌کنندگان این مجموعه تلویزیونی شناخته می‌شوند، در تازه‌ترین صحبت‌های خود اعلام کرده‌اند که برنامه‌ریزی‌ها برای ادامه این سریال در جریان قرار داشته و از مسیری که خاندان تارگرین باید ادامه دهد اطمینان دارند.

تبلیغات

ما طرح بسیار خوبی برای ادامه این مجموعه در دست داریم. 170 سال تاریخ در مقابل ما قرار داشته و ما می‌دانیم که به کجا خواهیم رفت و چه وقایع و روایاتی را رقم خواهیم زد. اگر که شبکه HBO مایل به ادامه این سریال باشد، برنامه‌های بسیار خوبی برای آینده خواهیم داشت.

رایان کندال اظهار کرده که آینده این مجموعه به میزان استقبال بینندگان بستگی داشته و اگر که HBO چراغ سبز ادامه این سریال را صادر نماید، در فصل‌های بعدی بیش از پیش به تاریخ خاندان تارگرین پرداخته خواهد شد.

منبع: مووی‌وب

AliRezag1meysambآگان تارگارین(در حال رقص با اژدهایان)HerfeiyRedeysAhmad_TR

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا