هاست پرسرعت
بازی

اطلاعات تکمیلی از Assassin’s Creed Codename RED منتشر شد

اطلاعات تکمیلی از Assassin’s Creed Codename RED منتشر شد

یوبی‌ سافت (Ubisoft) گفت که بازی Assassin’s Creed Codename RED یک جهش برای سری خواهد بود و همچنین پیشرفت‌هایی در انیمیشن‌ها و موارد دیگر به همراه خواهد داشت.

آینده Assassin’s Creed بسیار جالب به نظر می‌رسد، زیرا یوبی‌سافت اخیرا تعدادی از پروژه‌های جدید این سری را معرفی کرده است. این شرکت قصد دارد تعداد زیادی از بازی‌های Assassin’s Creed را در آینده عرضه کند و تایید کرده است که Mirage یک بازی کوچک‌تر و متمرکز بر مخفی‌کاری خواهد بود و Assassin’s Creed Codename HEXE نیز یک عنوان RPG نیست.

اما در مورد محصولی که بین این دو نسخه منتشر می‌شود، چه جزئیاتی در دسترس است؟ Assassin’s Creed Codename RED اولین عنوانی خواهد بود که تحت پروژه Infinity عرضه می‌شود. بازی در ژاپن فئودال جریان خواهد داشت و بازیکن نقش یک شینوبی را به عنوان قهرمان داستان ایفا می‌کند.

چیزی که سال‌ها به شدت مورد تقاضای طرفداران واقع شد، وقوع یک نسخه Assassin’s Creed در ژاپن بود. چه انتظار دیگری می‌توانیم از این بازی داشته باشیم؟ معاون تهیه‌ کننده اجرایی Assassin’s Creed، مارک الکسیس کوته (Marc-Alexis Côté)، توضیح داد که Codename RED یک جهش فنی برای این فرنچایز است، به عنوان آغازی که یوبی‌سافت آن را دوره سوم سری می‌نامد. او می‌گوید:

ما می‌خواستیم تغییری را در زمینه فناوری و گیم‌پلی اعمال کنیم، زیرا در حال حرکت به سمت یک نسل کاملا جدید هستیم.

تبلیغات

طبق گزارش Côté، تیم توسعه Codename RED در ‌یوبی‌سافت کبک به دنبال ساخت دنیایی پویاتر است که حول فعالیت‌های بازیکنان تکامل می‌یابد. برخی از زمینه‌هایی که بازی در آن بهبودهایی را هدف قرار داده است، وفاداری بصری، پیچیدگی در محیط‌ها، انیمیشن‌ها، سیستم‌های هوش مصنوعی و موارد دیگر است. او گفت:

یکی از چیزهای بزرگی که ما روی آن تمرکز می‌کنیم، این است که دنیایی پویاتر داشته باشیم؛ جهانی که در اطراف شما تکامل می‌یابد. قصد داریم سیستم‌های انیمیشن خود را بیشتر پیش ببریم تا بازی واقعی‌تر از همیشه به نظر برسد.

کوته افزود:

در مورد گرافیک، کارهای زیادی انجام شده است. مردم دوست دارند اسکرین‌شات‌ها را با هم مقایسه کنند و برای من، آینده صنعت نگاه کردن به این رندرها نیست. هر چه محیط ما پیچیده‌تر می‌شود، کار برای هوش مصنوعی چالش‌برانگیزتر می‌شود. شما نمی‌خواهید فقط یک درخت زیبا در بازی داشته باشید. شما می‌خواهید همه چیز به خوبی در محیط جاسازی شود که مسیریابی محیط برای بازیکنان و دشمنان سخت شود. اینجاست که پیشرفت فناوری به ما کمک می‌کند. ما می‌توانیم از قدرت آن‌ها برای ایجاد محیط‌های ارگانیک و طبیعی استفاده کنیم.

در مورد اینکه Codename RED چه زمانی منتشر می‌شود، اطلاعاتی در دسترس نیست‌؛ هر چند به نظر می‌رسد در آینده نزدیک این اتفاق نخواهد افتاد. پیش‌بینی می‌شود که این پروژه بین سال‌های 2024 تا 2025 عرضه خواهد شد. البته پیش از آن، Assassin’s Creed Mirage قرار است در سال آینده برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اکس و اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، PC، استیدیا و آمازون لونا منتشر شود.

هادی صفاییsamulDARKSIRENJailor70جیم خالی بند «رگناروک 2020 عرضه میشه»navidphoenixCorvomahdi12345meysambvahid gamerJin sakaishadowvitto corleonePaprikavafadarامیرAhmad_TRMohsenj74Alberteddymore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا