هاست پرسرعت
بازی

اطلاعات جدیدی از مجموعه‌های فرعی Game of Thrones منتشر شد

اطلاعات جدیدی از مجموعه‌های فرعی Game of Thrones منتشر شد

جرج مارتین درباره وضعیت سریال‌های فرعی مجموعه Game of Thrones به صحبت پرداخته است.

سریال تلویزیونی Game of Thrones (بازی تاج و تخت) علی‌رغم پایان ناامید کننده‌ای که رقم زد و باعث ایجاد حواشی بسیاری برای شبکه HBO شد اما راه را برای ساخت مجموعه‌های جدیدی باز کرده که نخستین خروجی آن به سریال House Of The Dragon (خاندان اژدها) منتهی شد و فصل نخست آن با واکنش‌های بسیار مثبتی مواجه گردید.

حال جرج آر. آر. مارتین که به عنوان خالق این فرنچایز شناخته می‌شود، در تازه‌ترین صحبت‌های خود نسبت به آینده آن‌ها و وضعیتشان واکنش نشان داده است.

تبلیغات

با وجود این که هیچکدام از این سریال‌ها چراغ سبز رسمی از سوی HBO دریافت نکرده‌اند که امیدوارم زودتر این مسئله به وقوع بپیوندد اما روند تولید برخی از آن‌ها بسیار سریع‌تر انجام گرفته است. برخی از آن‌ها فعلاً کنار گذاشته شده‌اند که البته به عقیده من هنوز به صورت کامل لغو نخواهند شد. شما می‌توانید برخی را کنار بگذارید و در زمان مناسب دوباره به سراغ آن‌ها بروید. مسئله‌ واضح این است که تمامی تغییرات صورت گرفته در HBO Max شامل حال ما نیز شده است.

در کنار سریال خاندان اژدها که فصل نخست خوبی را پشت سر گذاشته و برای فصل دوم تمدید شده است؛ سریال‌هایی همچون The Sea Snake، 10,000 Ships، The Tales of Dunk and Egg و مجموعه تلویزیونی اختصاصی جان اسنو که دنباله مستقیم Game of Thrones محسوب می‌شود را بر روی کاغذ شاهد هستیم. باید صبر کنیم و ببینیم که پس از تغییراتی که شبکه HBO Max متحمل خواهد شد، کدام یک از این مجموعه‌ها چراغ سبز گرفته و رسماً پروسه تولیدشان آغاز خواهد شد.

منبع: کولایدر

امیرgod of warKhafiA.mfarshidThe.Last.Dragon

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا