هاست پرسرعت
خودرو

اعلام قیمت نسل جدید فورد موستانگ، از ۳۲ هزار دلار تا نزدیک قلمروی کوروت!

اعلام قیمت نسل جدید فورد موستانگ، از ۳۲ هزار دلار تا نزدیک قلمروی کوروت!

قیمت نسل جدید فورد موستانگ از ۳۲,۵۱۵ دلار در نسخهٔ اکوبوست پایه آغاز شده و تا نزدیک ۶۰ هزار دلار در نسخهٔ دارک هورس بالا می‌رود.

فورد قیمت نسل جدید موستانگ را اعلام کرده است که نشان از گران‌تر شدن کل خانوادهٔ این خودرو دارد. قیمت نسخهٔ پایهٔ اکوبوست از ۳۲,۵۱۵ دلار آغاز می‌شود و این رقم تا نزدیک ۶۰ هزار برای نسخهٔ ۵۰۰ اسب بخاری دارک هورس بالا می‌رود. قیمت پایهٔ ۳۲ هزار دلاری موستانگ حدود ۳ هزار دلار از نسل قبلی بیشتر شده اما به گفتهٔ فورد، حالا موستانگ به‌صورت استاندارد با گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک ارائه می‌شود درحالی‌که قبلاً این یک آپشن ۱,۵۹۵ دلاری بود. برای نسخهٔ اکوبوست اما دیگر خبری از گیربکس دستی نیست.

فورد موستانگ

تیپ بعدی، اکوبوست پریمیوم با قیمت ۳۸,۰۴۰ دلار است که از نورپردازی داخلی و نمایشگر منحنی دوگانه بهره می‌برد. کسانی که خواهان نسخهٔ کانورتیبل هستند نیز باید ۴۳,۵۴۰ دلار پرداخت کنند. قیمت‌هایی که تا اینجا عنوان شد متعلق به موستانگ چهار سیلندر با ۳۱۵ اسب بخار قدرت است و قیمت نسخهٔ هشت سیلندر GT از ۴۳,۰۹۰ دلار آغاز می‌شود. این مدل که ۴۸۰ اسب بخار قدرت دارد، به‌صورت استاندارد با گیربکس شش سرعتهٔ دستی ارائه می‌شود. قیمت موستانگ GT در تیپ پریمیوم که به نورپردازی داخلی و gsxr‌های آلومینیومی مجهز است به ۴۷,۶۱۰ می‌رسد و نسخهٔ کانورتیبل هم ۵۳,۱۱۰ دلار قیمت دارد.

فورد موستانگ

در صدر خانوادهٔ نسل هفتم موستانگ نیز نسخهٔ دارک هورس با پیشرانهٔ هشت سیلندر ۵۰۰ اسب بخاری قرار دارد که قیمت آن از ۵۹,۵۵۶ دلار آغاز می‌شود. این نسخه تنها ۶,۵۳۰ دلار از کوروت پایه ارزان‌تر است. البته قطعاً این دو خودروی اسپرت آمریکایی بسیار باهم متفاوت هستند اما اینکه از لحاظ قیمت تا این حد به هم نزدیک شده‌اند جالب است. رقیب اصلی موستانگ در سبد محصولات شورلت اما کامارو با قیمت پایهٔ ۲۷,۷۹۵ دلار است. نزدیک‌ترین نسخهٔ این ماشین به موستانگ دارک هورس نسخهٔ SS 1LE با قیمت ۴۸,۲۹۵ دلار است. البته این کامارو تنها ۴۵۵ اسب بخار قدرت دارد که ۴۵ اسب بخار از رقیب خود کمتر است.

مدل

قیمت

اکوبوست ۳۲,۵۱۵ دلار
اکوبوست پریمیوم ۳۸,۰۴۰ دلار
اکوبوست کانورتیبل ۴۳,۵۴۰ دلار
GT ۴۳,۰۹۰ دلار
GT پریمیوم ۴۷,۶۱۰ دلار
GT کانورتیبل ۵۳,۱۱۰ دلار
دارک هورس ۵۹,۵۵۶ دلار

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲۲ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا