هاست پرسرعت
خودرو

اعلام قیمت هیوندای آیونیک ۶، شروع از ۴۳ هزار دلار

اعلام قیمت هیوندای آیونیک ۶، شروع از ۴۳ هزار دلار

سدان الکتریکی هیوندای آیونیک ۶ از بهار پیش رو در هفت نسخهٔ مختلف با قیمتی از ۴۲,۷۱۵ دلار تا ۵۷,۲۱۵ دلار به فروش خواهد رسید.

فروش سدان الکتریکی آیونیک ۶ در بهار پیش رو آغاز می‌شود و هیوندای حالا قیمت آن را اعلام کرده است. این خودرو در نسخه‌های مختلفی به بازار عرضه خواهد شد که از تیپ پایه SE محرک عقب برد استاندارد با قیمت ۴۲,۷۱۵ دلار تا تیپ لیمیتد چهارچرخ محرک با قیمت ۵۷,۲۱۵ دلار را شامل می‌شود. تیپ پایهٔ این خودرو که به یک موتور الکتریکی با ۱۴۹ اسب بخار قدرت مجهز است و روی رینگ‌های ۱۸ اینچی قرار می‌گیرد، از باطری‌های ۵۳ کیلووات ساعتی استفاده می‌کند و بردی ۳۸۵ کیلومتری دارد.

هیوندای آیونیک 6

این تیپ در نسخهٔ دوربرد هم ارائه می‌شود که به باطری‌های بزرگ‌تر ۷۷.۴ کیلووات ساعتی مجهز است و ۴۶,۶۱۵ دلار قیمت دارد. این نسخه علاوه بر برخورداری از برد بیشتر ۵۸۰ کیلومتری، قدرت بیشتری هم برابر با ۲۲۵ اسب بخار دارد اما همچنان محرک عقب است. کسانی که خواهان ارزان‌ترین تیپ چهارچرخ محرک آیونیک ۶ هستند باید سراغ SE دو موتوره بروند که ۳۲۰ اسب بخار قدرت دارد اما برد آن به ۵۱۰ کیلومتر کاهش پیدا می‌کند. قیمت این نسخه از ۵۰,۱۱۵ دلار آغاز می‌شود.

هیوندای آیونیک 6

در صدر خانوادهٔ این سدان الکتریکی کره‌ای هم تیپ لیمیتد چهارچرخ محرک قرار گرفته است که از همان قوای محرکهٔ دو موتوره ۳۲۰ اسب بخاری و باطری‌های ۷۷.۴ کیلووات ساعتی استفاده می‌کند اما به خاطر استفاده از رینگ‌های ۲۰ اینچی، برد آن به ۴۳۵ کیلومتر کاهش میابد. قیمت این تیپ از ۵۷,۲۱۵ دلار شروع می‌شود. همهٔ نسخه‌های آیونیک ۶ از قابلیت شارژ سریع ۸۰۰ ولتی ۳۵۰ کیلوواتی مجهز هستند که از ۱۰ تا ۸۰ درصد باطری‌ها را ظرف تنها ۱۸ دقیقه شارژ می‌کند. ازجمله تجهیزات استاندارد این ماشین هم می‌توان به نمایشگر ۱۲.۳ اینچی، نورپردازی داخلی دورنگ و سیستم‌های کمک‌راننده مثل دستیار حفظ حرکت میان خطوط، پایش نقاط کور، کروز کنترل هوشمند و… اشاره کرد.

هیوندای آیونیک 6

تیپ

قدرت

باطری

برد

قیمت

SE RWD Standard Range ۱۴۹ اسب بخار ۵۳ کیلووات ساعت ۳۸۵ کیلومتر ۴۲,۷۱۵ دلار
SE RWD Long Range ۲۲۵ اسب بخار ۷۷.۴ کیلووات ساعت ۵۸۰ کیلومتر ۴۶,۶۱۵ دلار
SE AWD Long Range ۳۲۰ اسب بخار ۷۷.۴ کیلووات ساعت ۵۱۰ کیلومتر ۵۰,۱۱۵ دلار
SEL RWD Standard Range ۲۲۵ اسب بخار ۷۷.۴ کیلووات ساعت ۴۹۰ کیلومتر ۴۸,۸۱۵ دلار
SEL AWD Standard Range ۳۲۰ اسب بخار ۷۷.۴ کیلووات ساعت ۴۳۵ کیلومتر ۵۲,۳۱۵ دلار
Limited RWD Standard Range ۲۲۵ اسب بخار ۷۷.۴ کیلووات ساعت ۴۹۰ کیلومتر ۵۳,۷۱۵ دلار
Limited AWD Standard Range ۳۲۰ اسب بخار ۷۷.۴ کیلووات ساعت ۴۳۵ کیلومتر ۵۷,۲۱۵ دلار

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱۲ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا