هاست پرسرعت
بازی

اقتباسی از کمیک Prophet با بازی جیک جیلنهال ساخته می‌شود

اقتباسی از کمیک Prophet با بازی جیک جیلنهال ساخته می‌شود

نویسنده فیلم 300 قرار است فیلم‌نامه اقتباسی از کتاب‌های کمیک Prophet را قلم بزند و جیک جیلنهال نیز نقش اصلی فیلم را بازی خواهد کرد.

کرت جانستاد (Kurt Johnstad) برای نوشتن فیلم‌نامه‌ای اقتباسی بر اساس کتاب‌های کمیک پرافت (Prophet) به خدمت گرفته شده است. این کتاب‌های کمیک را خالق مجموعه ددپول (Deadpool) یعنی راب لیفلد (Rob Liefeld) نوشته است.

فیلم «پرافت» داستان شخصیتی به نام جان پرافت را دنبال می‌کند. این شخصیت برای اولین بار در اوایل دهه ۹۰ میلادی در کتاب‌های کمیک Youngblood محصول مارول معرفی شده بود اما بعدا راه خود را جدا کرد و تحت کمپانی Image Comics منتشر شد.

در کتاب‎‌های کمیک، جان پرافت در انتهای جنگ جهانی دوم توسط ارتش آلمان برای سربازی فراخوانده می‌شود و در آنجا نیز توسط یک دکتر از آینده و پس از انجام آزمایشات مختلف، توانایی‌های فوق بشری بدست می‌آورد.

به نظر می‌رسد که داستان فیلم اندکی با کتاب‌های کمیک متفاوت باشد. در هر صورت، جان پرافت در زیر آوار بمباران نیروهای متفقین برای حدود ۲۰ سال به دام می‌افتد. او سپس در سال ۱۹۶۵ میلادی بر می‌خیزد و جهانی متفاوت را مشاهده می‌کند. او حالا باید از دختر دلخور خود دلجویی کند و در عین حال، از نیروهای کی‌جی‌بی نیز بگریزد، نیروهایی که قصد دارند از خون او برای خلق ابرسربازهای تازه استفاده کنند.

تبلیغات

مارک گوگنهایم (Mark Guggenheim) فیلم‌نامه اصلی فیلم «پرافت» را قلم زده اما ظاهرا او دیگر در این پروژه دخالتی ندارد و وظیفه نویسندگی به کرت جانستاد محول شده است. این نویسنده بیشتر برای نوشتن فیلم‌نامه فیلم 300 و دنباله آن به نام ۳۰۰: ظهور یک امپراتوری (300: Rise of an Empire) شناخته می‌شود.

در فیلم «پرافت» جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) قرار است نقش اصلی را به تصویر بکشد. سکان کارگردانی این اثر نیز در دستان سم هارگریوز (Sam Hargraves) قرار دارد که فیلم استخراج (Extraction) و دنباله آن را کارگردانی کرده است.

تولید فیلم «پرافت» هنوز در مراحل اولیه قرار دارد و فعلا بازیگر دیگری به جز جیک جیلنهال به آن اضافه نشده است. جدای از آن نیز تاریخ اکران فیلم هنوز مشخص نیست.

منبع: کولایدر

matrix4221489DARKSIREN

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا