هاست پرسرعت
بازی

انتشار اولین تریلر فصل دوم انیمیشن Invincible | اعلام زمان حدودی پخش

انتشار اولین تریلر فصل دوم انیمیشن Invincible | اعلام زمان حدودی پخش

اردیبهشت سال گذشته و پس از پایان پخش فصل اول انیمیشن Invincible بود که آمازون از تمدید این انیمیشن سریالی بزرگسالانه برای دو فصل دیگر خبر داد، اما از آن زمان اخبار بیشتری در مورد فصل دوم این سریال انیمیشنی منتشر شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر فصل دوم سریال شکست ناپذیر منتشر شده است. در اولین تریلر انیمیشن Invincible شاهد مارک گریسون هستیم که با آلن فضایی در برگر مارت ملاقات کرده است و دلیل فاصله افتادن طولانی بین فصل اول و دوم انیمیشن را توضیح می‌دهد.

در طول این ویدیو شاهد تایید بازگشت استیون ین برای صداپیشگی شخصیت مارک گریسون هستیم و سث روگن نیز صداپیشگی شخصیت آلن فضایی را بر عهده دارد. در اولین تریلر فصل دوم انیمیشن Invincible شاهد پخش نمایی از فیلمنامه فصل دوم نیز هستیم و در پایان تایید می‌شود که فصل دوم انیمیشن شکست ناپذیر در اواخر سال ۲۰۲۳ از شبکه آمازون پخش خواهد شد، اما زمان دقیق‌تری اعلام نشده است و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

آمازون پیش از این اعلام کرده بود که فصل دوم و سوم سریال Invincible قرار است در ۱۶ قسمت تولید شود که هر فصل دارای ۸ قسمت خواهد بود. این انیمیشن سریالی اقتباسی از کمیکی به همین نام اثر رابرت کرکمن، خالق دنیای مردگان متحرک است و سایمن راسیوپا، نویسنده سریال Teen Titans، شورانر انیمیشن Invincible بوده که قابل انتظار است برای ساخت فصل دوم و سوم نیز بازگردد. همچنین رابرت کرکمن، خالق این مجموعه کامیک، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Invincible حضور دارد.

استیون ین در نقش مارک گریسون، جی کی سیمونز در نقش اومنی من، سث روگن، ساندرا اوه، جیلیان جیکوبز، مارک همیل، زکری کینتو، کاری پیتون، اندرو رنلز، زازی بیتز، والتون گوگینس، جیسون منتزوکس، می ویتمن، کریس دیامانتوپولوس، ملیس جو، کوین مایکل ریچاردسون، گری گریفین، مکس برکهولدر، لورن کوهن، چاد کولمن، مایکل کادلیتز، سنیکا مارتین-گرین، لنی جیمز و راس مارکواند، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در فصل اول انیمیشن Invincible حضور داشتند.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا