هاست پرسرعت
بازی

انتشار تریلر گیم‌ پلی جدید بازی !Like a Dragon: Ishin

انتشار تریلر گیم‌ پلی جدید بازی !Like a Dragon: Ishin

در کمتر از یک ماه تا عرضه‌ی بازی ریمیک !Like a Dragon: Ishin که یکی از نسخه‌های فرعی سری محبوب یاکوزا شناخته می‌شود، حالا استودیوی ژاپنی Ryu Ga Gotoku تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرده است که هواداران را با استفاده از سیستم Trooper Cards در گیم‌پلی بازی بیشتر آشنا می‌کند.

طبق اطلاعات منتشر شده، هر کدام از این کارت‌ها به یکی از سبک‌های مبارزه‌ی متنوع در دسترس بازیکنان در !Like a Dragon: Ishin مرتبط می‌شود و می‌تواندن ریتم مبارزات بازی را در هر لحظه دگرگون کند. برای مثال استفاده از کارت Time is Fleeting این توانایی را برای ساکاماتو رایوما ایجاد می‌کند تا با کاهش سرعت دشمنان، امکان انجام ضربات و کمبودهای قدرتمند را داشته باشد.

با استفاده از کارت Essence of Healing Jubilee نیز بازیکنان این امکان را خواهند داشت تا با دفاع ضربات حریفان و حرکت در اطراف آن‌ها، میزان سلامتی خود را بازیابی کنند. این کارت‌ها همچنین امکان ارتقا و لول‌آپ را نیز خواهند داشت و مثل روال همیشگی بازی‌های پرطرفدار یاکوزا، جلوه‌های متنوع و گاها طنزآمیزی را به مبارزات جدی و حماسی سامورایی مآبانه‌ی !Like a Dragon: Ishin اضافه می‌کند. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

Ryū ga Gotoku Ishin که برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۴ و به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 3 و 4 در ژاپن عرضه شد، در دهه‌ی ۱۸۶۰ میلادی و در شهر کیو که نسخه خیالی شهر تاریخی کیوتو محسوب می‌شود جریان دارد. بازیکنان بار دیگر به‌عنوان Kazuma Kiryu شخصیت اصلی داستان‌های مجموعه‌ی یاکوزا که حالا در نقش یک مبارز سامورایی با نام رایوما نقش‌آفرینی می‌کند، روایت پر فراز و نشیب خط داستانی اصلی بازی را دنبال خواهند کرد.

طبق جزئیات منتشر شده، محوریت اصلی ماجراهای بازی تحولات سال‌های پایانی شوگون سالاری و مبارزان سامورایی در دوران ادو خواهد بود. همچنین برای به‌روزرسانی بصری و گرافیکی تجربه بازی روی پلتفرم‌های جدید، این نسخه ریمیک با استفاده از موتور آنریل انجین 4 ساخته شده است.

Like a Dragon: Ishin در روز ۲۲ ماه فوریه (۳ اسفند) برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی‌سی منتشر می‌شود.

نظر شما کاربران gsxr در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا