هاست پرسرعت
بازی

انتشار جزئیات به‌روزرسانی نسل ۹ بازی The Witcher 3

انتشار جزئیات به‌روزرسانی نسل ۹ بازی The Witcher 3

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو CD Projekt RED از تغییرات بازی نقش‌آفرینی جهان-باز The Witcher 3: Wild Hunt پس از به‌روزرسانی نسل ۹ رونمایی کرده است. این آپدیت که در تاریخ ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار می‌گیرد، نسخه‌ی بازی را به ۴.۰ ارتقا می‌دهد و شامل شماری از تغییرات نظیر پیشرفت‌های گرافیکی و برخی از مادها می‌شود.

به‌روزرسانی نسل ۹ ویژگی نورپردازی با ری-تریسینگ را برای بازی ویچر ۳ به ارمغان می‌آورد و کاربران کامپیوتر را قادر می‌سازد تا به شرط داشتن سخت‌افزار مورد نیاز از قابلیت‌های Ray Traced Reflections و Ray Traced Shadows استفاده کنند. این آپدیت ویژگی Cross-Progression بین پلتفرم‌های مختلف را نیز به بازی اضافه می‌کند. این ویژگی امکان آپلود خودکار فایل‌های ذخیره در فضای ابری و دسترسی به آن‌ها در سایر پلتفرم‌ها را فراهم می‌کند.

بازیکن‌ها برای استفاده از ویژگی Cross-Progression به یک حساب جداگانه نیاز دارند که امکان ایجاد آن پس از انتشار به‌روزرسانی تازه فراهم می‌شود. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر فهرست کامل تغییرات بازی The Witcher 3: Wild Hunt پس از به‌روزرسانی نسل نهم را در منبع خبر مشاهده کنید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا