هاست پرسرعت
بازی

انتشار پوسترهای جدید She-Hulk با حضور دردویل

انتشار پوسترهای جدید She-Hulk با حضور دردویل

سرانجام در سریال She-Hulk شاهد حضور جذاب درودیل با هنرنمایی چارلی کاکس بودیم که به همین مناسبت مارول پوسترهای جدیدی را با حضور وی را منتشر کرده است.

سریال She-Hulk: Attorney at Law که در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول جریان دارد؛ علی‌رغم تمام ضعف‌ها و انتقاداتی که با آن روبرو شده است، اما به سبب بازگشت چارلی کاکس (Charlie Cox) در قامت مت مورداک بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

این مجموعه ابرقهرمانی که از طریق سرویس دیزنی‌پلاس پخش می‌شود، توسط جسیکا گائو (Jessica Gao) ساخته شده و روایت‌گر تبدیل شدن جنیفر والترز با هنرنمایی تاتیانا ماسلانی (Tatiana Maslany) به یکی از تازه‌ترین ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول می‌باشد.

به مناسبت این که در آخرین قسمت پخش شده از سریال شی‌هالک بالاخره شاهد حضور مت مورداک با لباس جدید خود بودیم، استودیو مارول پوسترهای جدیدی را منتشر کرده که روی چارلی کاکس متمرکز بوده و جزییات جدیدی را از لباس زرد دردویل نیز به معرض نمایش گذاشته است.

تبلیغات

در ادامه می‌توانید به مشاهده پوسترهای منتشر شده بپردازید:

انتشار پوسترهای جدید She-Hulk با حضور دردویل
انتشار پوسترهای جدید She-Hulk با حضور دردویل

کمپانی نتفلیکس با ساخت سریال Daredevil یکی از منحصر به فردترین آثار ژانر ابرقهرمانی را خلق کرد که پس از مدت‌ها انتظار سرانجام این شخصیت در MCU حضور یافت تا زمینه‌ساز سریال اختصاصی خود تحت عنوان Daredevil: Born Again باشد. سریالی که انتظار می‌رود همچنان فضای جدی و خشن ساخته‌های نتفلیکس را ادامه داده و از فضای مفرح و شاد فعلی دنیای سینمایی مارول فاصله بگیرد.

منبع: کولایدر

Zahragamer2علیPlayStation Studios PS5امیرEzio Auditore da FirenzeOld blacksmith🇮🇷Hulk🇮🇷Lonesome guy

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا