هاست پرسرعت
بازی

اولین تریلر فیلم Oppenheimer خلق بمب اتم را نشان می‌دهد

اولین تریلر فیلم Oppenheimer خلق بمب اتم را نشان می‌دهد

به تازگی اولین تریلر رسمی از فیلم مورد انتظار Oppenheimer ساخته کریستوفر نولان در مورد خالق بمب اتم منتشر شده است.

فیلم اوپنهایمر (Oppenheimer) جدیدترین پروژه کریستوفر نولان به شمار می‌رود که اثری بیوگرافی در مورد زندگی جی رابرت اوپنهایمر، خالق بمب اتم است. به تازگی اولین تریلر رسمی برای این فیلم منتشر شده است.

در اولین تریلر منتشر شده برای فیلم «اوپنهایمر» کیلین مورفی نقش رابرت اوپنهایمر را به تصویر می‌کشد. این در حالی است که این اثر اقتباسی از کتاب American Prometheus: The Triumph and Tragedy of J. Robert Oppenheimer نوشته کای بیرد و مارتین جی شروین است که در آن کشمکش‌ها و سیاست‌های پشت ساخت اولین بمب اتم روایت می‌شوند.

در این تریلر تازه که می‌توانید آن را در ادامه مشاهده یا دانلود کنید، جی اوپنهایمر کسی است که به دلیل نبوغش، نواقصش مورد توجه قرار نمی‌گیرند و از او راه‌حلی برای پایان دادن به جنگ جهانی دوم می‌خواهند. او نیز تنها راه را ساخت بمب اتم با قدرت تخریب بسیار بالا می‌داند که باعث شود دیگران از ادامه جنگ منصرف شوند.

تبلیغات

نکته جالب‌توجه در مورد فیلم «اوپنهایمر» آن است که کریستوفر نولان در این اثر انفجار بمب اتم را بدون جلوه‌های ویژه خلق کرده است اما از آنجا که این صحنه از جمله صحنه‌های برجسته فیلم به شمار می‌رود، در این تریلر به چشم نمی‌خورد.

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

کریستوفر نولان برای فیلم «اوپنهایمر» تعداد قابل توجهی از بازیگران بااستعداد و برجسته را گردهم آورده که از جمله آن‌ها می‌توان به امیلی بلانت، رابرت داونی جونیور،‌ مت دیمون، فلورنس پیو، گری اولدمن،‌ کنت برانا و تعدادی دیگر اشاره کرد.

کریستوفر نولان تا به امروز فیلم‌های برجسته و بسیار بزرگی را ساخته و بدون شک فیلم «اوپنهایمر» نیز یکی دیگر از آثار درخشان او به شمار خواهد رفت. این فیلم قرار است در تاریخ ۲۱ ژوئیه سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲) روی پرده سینماها اکران شود.

منبع: کولایدر

DARKSIRENUNCLE ARTURGrandWardenmohammad reza gamerSARDSIDERSBehzad gotryBoogimanV3S3MIRهادی صفاییAshen undead the bearerfarshidvafadaresmaaielشیلد

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا