هاست پرسرعت
بازی

اولین تریلر و پوستر فیلم Napoleon با بازی واکین فینیکس

اولین تریلر و پوستر فیلم Napoleon با بازی واکین فینیکس

به تازگی اولین تریلر و پوستر رسمی برای فیلم Napoleon منتشر شده است، فیلمی که واکین فینیکس نقش اصلی آن را ایفا می‌کند.

تبلیغات

فیلم ناپلئون (Napoleon) محصولی مشترک از سونی و اپل به شمار می‌رود که سکان کارگردانی آن را ریدلی اسکات در دست دارد و واکین فینیکس نیز نقش اصلی آن را به تصویر می‌کشد. این اثر همچنین همکاری دوباره بین ریدلی اسکات و واکین فینیکس را رقم می‌زند و داستانی حماسی و تاریخی را به نمایش در می‎‌آورد.

تریلر منتشر شده برای فیلم «ناپلئون» شخصیت ناپلئون بناپارت با بازی واکین فینیکس را در طی سال‌های مختلف نشان می‌دهد که به آرامی به رده‌های بالاتر ارتش دست پیدا می‌کند. این تریلر که از لینک زیر می‌توانید مشاهده کنید، همچنین صحنه‌های نبرد حماسی و خیره‌کننده‌ای را نیز به تصویر می‌کشد.

ناپلئون بیان می‌کند که او مقدر شده تا به عظمت بسیار زیادی دست پیدا کند اما کسانی که در رأس قدرت هستند او را به عنوان یک سلاح می‌بینند و به همین دلیل، او تصمیم گرفته تا امور را در اختیار خودش بگیرد و تاج و تخت فرانسه را مال خودش کند.

تماشای تریلر

در ابتدا قرار بود این اثر سینمایی روی سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس عرضه شود اما این سرویس آنلاین با همکاری سونی پیکچرز تصمیم گرفت تا ابتدا این اثر را روی پرده سینماها اکران کند. در فیلم «ناپلئون» ونسا کربی نیز نقش همسر ناپلئون به نام جوزفین را ایفا می‌کند.

فیلم «ناپلئون» اثر تاریخی و حماسی از ریدلی اسکات به شمار می‌رود که قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر سال ۲۰۲۳ میلادی (چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲) روی پرده سینماها اکران شود و پس از مدتی روی سرویس آنلاین اپل تی‌وی عرضه شود. علاوه بر این تریلر، پوستری نیز برای این فیلم منتشر شده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

فیلم Napoleon "اولین تریلر و پوستر فیلم Napoleon با بازی واکین فینیکس"
فیلم Napoleon

منبع: کولایدر

Ashen undead the bearerDARKSIRENmeysambUNCLE ARTURParhamꪖꪜꫀꪀᧁꫀᣗکوروش،شاهنشاه جهان𝙽𝚒𝚖𝚊 𝚂𝚑𝚊𝚖𝚜ScarecrowThe Legend of Zelda: Tears of the KingdomS Ghost of Spartav-alkalineSirAmirباسم ابن اسحاق

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا